Coca-Cola zabojovala
Minulý týždeň som si kúpil spomínanú pollitrovku u nás v práci v automate. Po otvorení sa mi niečo nezdalo. Chuť napovedala a dátum spotreby to potvrdil. Coca-Cola po záruke. Nedalo mi to, preto som zavolal na číslo uvedené na automate. Pani na linke mi dala kontakt priamo na človeka, ktorý má na starosti dopĺňanie zásob v našej firme. Ten sa mi telefonicky ospravedlnil a sľúbil zjednať nápravu. Včera sa tak aj stalo - napriek tomu, že som nebol v práci, nechal mi novú fľašku. Kolegyňa, s ktorou hovoril, bola prekvapená jeho ústretovým správaním. Vďaka ľuďom, akým je spomínaný zamestnanec Coca-Coly, si firma vie udržať zákazníka. Pretože chyba sa môže stať, ide najmä o to, akú má skúsenosť zákazník pri kontakte s ľuďmi, ktorí budujú imidž.