reklama

Coca-Cola zabojovala

Minulý týždeň som si kúpil spomínanú pollitrovku u nás v práci v automate. Po otvorení sa mi niečo nezdalo. Chuť napovedala a dátum spotreby to potvrdil. Coca-Cola po záruke. Nedalo mi to, preto som zavolal na číslo uvedené na automate. Pani na linke mi dala kontakt priamo na človeka, ktorý má na starosti dopĺňanie zásob v našej firme. Ten sa mi telefonicky ospravedlnil a sľúbil zjednať nápravu. Včera sa tak aj stalo - napriek tomu, že som nebol v práci, nechal mi novú fľašku. Kolegyňa, s ktorou hovoril, bola prekvapená jeho ústretovým správaním. Vďaka ľuďom, akým je spomínaný zamestnanec Coca-Coly, si firma vie udržať zákazníka. Pretože chyba sa môže stať, ide najmä o to, akú má skúsenosť zákazník pri kontakte s ľuďmi, ktorí budujú imidž.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu