Pred pár dňami minister vnútra a podpredseda vlády v jednej osobe víťazne otvoril neuveriteľné desiate klientské centrum. Podotýkam, celkovo ich má byť okolo 70. Výsledok po 2 rokoch reformy je 10 centier. Výhovorky ministra o nevhodnosti priestorov či vhodnosti budov neobstoja. Na toto predsa mala dať odpoveď analýza ministerstva, ktorú, ako tvrdí ministerstvo, majú.
Ministrovi dochádzajú sily
Po návšteve šéfa OECD Angel Gurría sa nechalo ministerstvo počuť, že sa obráti na odborníkov z OECD, ako správne reformovať verejnú správu.
Nekritizujem požiadanie o pomoc OECD, ktoré má odborníkov a skúsenosti z riadenia reforiem štátnej správy. Kritizujem práve oneskorenie v tomto kroku. Malo to byť skôr. Ešte v príprave analýzy. Ak tá existuje!
Tentoraz krátky blog presne tak, akú krátku má životnosť táto reforma.
Vďaka aj za váš hlas na VYBRALI.SME.SK
Autor je odborníkom na verejnú správu v inšitúcii IPAM
Zdroje:
http://www.minv.sk/?tlacove-spravy&sprava=klientske-centrum-statnej-spravy-uz-aj-v-sturove
http://www.minv.sk/?tlacove-spravy&sprava=slovenske-urady-pomozu-zreformovat-experti-z-oecd