Ľudia, čo ma poznajú vedia veľmi dobre, že sa držím hesla, kde je práca tam nezavadziam, ale prišiel na psa mráz.

Potreboval som prehodiť zimné gumy a keďže ich mám na diskoch, tak som sa rozhodol zrealizovať zámenu na dvore. Veď predsa, "ľavý" nie som, som iba lenivý :-), takže ak to prekonám, tak nie je problém. Ani nebol.
30 minút aj s jednou cigaretkou a náš "rodinný" miláčik CLIO III je pripravený na zimu. A potom to prišlo.
Uložiť zdvihák naspäť do jeho ORIGINÁLNEHO lôžka je skôr ako hlavolam. Nech to tam vkladáte ako chcete, vždy to na niektorom mieste "nesadá". A ja hreším. Hreším na konštruktéra, hreším na výrobcu, hreším na národnosť, no proste hreším ako pohan na všetko.
Takže vážení konštruktéri, toto je odkaz pre Vás. Určite ste už vo svojom živote počuli, že veľakrát menej je viac.
Namiesto na stotiny milimetra prepočítané výstupky, kde (ne)zapadajú jednotlivé časti zdviháku, stačilo vytvoriť jeden jednoduchý obdĺžnikový tvar, kde by zdvihák zapadol bez špeciálneho školenia, ktorý by kvôli pohybu bol zabezpečený kúskom pružného materiálu.
Uvedomte si, že odkladanie zdviháka sa bežne robí za tmy, za dažďa, v časovom strese a podobne. Nie ako to skúšate vy, keď ste ho skonštruovali, na stole v bielom plášti.
Ešte včera by som vedel popísať niekoľko vecí, ktoré sú na našom autíčku perfektné, ale dnes si pamätám iba blbé uloženie nepodstatného zdviháka.
Bolo Vám to treba?
Ilustračné foto: google