Pred rokom bolo treba ísť s autom na STK-čku. V servise, kde dal auto na garančku, mu urobili aj technickú kontrolu. Vymenili brzdové kotúče, brzdovú kvapalinu, olej a všetky tie ďalšie veci, aby sme sa mohli bezpečne voziť a aby sme na to všetko mali aj štempeľ. Všetko to pekne krásne zapísali do servisnej knižky a ešte krajšie to vyúčtovali. Cena za tú srandu vôbec nebola smiešna - pre väčšinu pracujúcich jeden mesačný príjem.
Tento rok nášmu autu stačila výmena tekutín a diagnostika cez počítač, tak manžel zvolil svoju osvedčenú firmu - kde sa netreba objednávať, netreba čakať a nechávať tam auto celý deň. Vyhovuje mu, že zákazník je pri všetkých úkonoch technika, vidí, že mu naozaj vymení olej, brzdovú kvapalinu... A tu je ten problém. Brzdová kvapalina, vymenená pred rokom a po najazdení asi 15.000 km by mala byť ešte v dobrom a najmä použiteľnom stave. No podľa vyjadrenia technika, „naša" kvapalina nebola menená niekoľko rokov. Sám videl, že v servisnej knižke ju pred rokom označili ako vymenenú, ostatne, doma máme aj doklad o tom, že jej výmenu sme riadne zaplatili.
Po roku sa spravodlivosti človek ťažko dovolá, ale manžel predsa len do servisu, v ktorom pred rokom mali brzdovú kvapalinu vymeniť, zašiel. Aby vedeli, že ich zákazník je s ich prácou nespokojný a cíti sa oklamaný. Kým jednal iba s technikom, ten bol ochotný pripustiť, že sa to mohlo stať. Manažér, ktorý sa do sporu zamiešal, namiesto ospravedlnenia či priznania si chyby začal osočovať firmu, ktorá nám dnes robila merania - vraj ani nemajú poriadne prístroje, že kvapalina sa mohla pokojne opotrebovať... Samé výhovorky. Nakoniec to zaklincoval tým, že či to chce manžel reklamovať až teraz - po roku. Nie, nebola to reklamácia, len im chcel povedať, že nie je spokojný s ich službami a že stratili zákazníka. Hoci si neviem predstaviť, že kedy by sa nevykonaná výmena kvapaliny reklamovať dala. Jeden servis ju vymení a zákazník - laik hneď pobeží do ďalšieho servisu, aby mu v ňom skontrolovali, či ten prvý servis ju vymenil naozaj?
Autopark, s.r.o. lebo o ňom je celý čas reč, stratil našu dôveru. Už nikdy tam nepôjdeme, lebo klamať zákazníka a zvaľovať vinu na niekoho iného je chrapúnstvo. A po negatívnej skúsenosti, ktorú tam po oprave auta mali aj moji rodičia som presvedčená, že firma, ktorej nezáleží na svojom vlastnom dobrom mene, na trhu nemá čo robiť.