Podmienením platnosti Metro karty nákupom v hodnote najmenej 1500,- Sk v určenom sledovanom období (február-apríl).V tomto veľkoobchodnom reťazci nakupujem približne päť krát do roka, vždy za sumy väčšie ako spomínaný limit. Posledný nákup som robila v januári a moju peňaženku opustilo 10.000,- Sk. Takže, ak sa tam teraz do konca apríla rýchlo povinne nenahrniem a limit nesplním, bude mi zrušená registrácia. Naproti tomu tí, ktorí túto podmienku splnia, zostanú jej hrdými majiteľmi a úplne stačí, ak ich ročný nákupový obrat bude spomínaných tisícpäťsto korún.Úprimne, pripadá mi to trochu postavené na hlavu. Chápem, že spoločnosť Metro vychádza v ústrety subjektom, ktoré podnikajú priamo v potravinárstve a gastronómii, viacerými výhodami. Dobre platiacich zákazníkov si treba uciť.Len mi nejde do hlavy, že zákazníci, ako som ja, ktorá v tejto spoločnosti nakúpila minulý rok tovar za takmer 50.000,- Sk, majú mať zrušenú registráciu iba kvôli smiešnemu časovému a finančnému limitu. Predpokladám, že im je to málo a zrejme o tieto peniaze nestoja. Nakupujem v rôznych veľkoobchodoch so stavebninami. V niektorých viac, v iných menej. Neviem si predstaviť, že by mi niektoré z nich zaslali výzvu na nákup materiálu, inak u nich už nebudem môcť nakupovať nikdy.Nuž, keď mi zrušia registráciu, budem nútená nakupovať niekde inde.Je predsa toľko možností...
10. mar 2006 o 06:01
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 420x
Ako prísť o zákazníka
Spoločnosť Metro Cash&Carry Slovakia sa rozhodla vyjsť svojim zákazníkom v ústrety naozaj svojráznym spôsobom.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(23)