A tak som nasledujúci deň zavolala do banky. Na infolinke mi povedali číslo na nitriansku pobočku,kde som účet zakladala. Teda nová platobná karta bola v Nitre a ja som si ju chcela vyzdvihnúť v Bratislave. A od tejto chvíle ma stíhalo jedno prekvapenie za druhým.
Tento účet je firemný, takže väčšinou takmer pri každej manipulácii si pýtajú určité potvrdenie. Je to zbytočná strata času. tento krát pán na druhom konci telefónu bol príjemný, vypočul si môj problém a vyžiadal si telefóne číslo na ktorom ma môže zastihnúť, vraj mi do po hodinky zavolá.
Sľub skutočne dodržal a do polhodinky volal naspäť, nanešťastie som mala iný hovor, tak som ho poprosila, či môže zavolať neskor. Za hodinu mi poskytol všetky informácie. Opäť ústretovosť bez nervozity. musím sa priznať prekvapilo ma to.
Poobede som navštívila pobočku, bolo pár minút po piatej. Pani pri okienku bola veľmi milá a ústretová. Na internete zistila pracovný čas nitrianskej pobočky. Ochotne odišla k inému stolu zavolať do nitrianskej pobočky, či by stihli podať kartu na poštu ešte dnes. Keďže som už bola v banke, tak som sa rozhodla založiť si aj osobný účet. Opäť ústretovosť, zodpovedanie otázok bez neadekvátneho tónu. Na určitý môj nadštandartný výmysel reagovala so slovami. " zistím a zavolám vám". Čerešničkou na torte pre mňa bolo, keď sa spýtala v akom čase mi môže volať aby ma nerušila.
Možno bežná vec a takto by to malo vyzerať vždy a v každej banke. Ale, neviem ako vy, ale ja som sa zatiaľ síce stretla aj milých ľudí v banke, ale na takúto ústretovosť bez efektivity nie som zvyknutá. Takže na Slovensku v Ľudovej Banke v Poluse je to aj takto :-)