Väčšina vizuálov zobrazuje Georgea Busha prvoplánovo a často primitívne naňho útočí. Snažil som sa vybrať také reklamy, ktoré podľa mňa neprekročili mieru vkusu a vulgárnosti. V každom prípade niektoré z nich odhaľujú aj názor tvorcov.
"Buď ho milujete, lebo nenávidíte" - hlása slogan agentúry DDB London. Podobne je to vraj aj s produktom, ktorý tento inzerát propaguje: Marmite Sqeezy.

Čo dokáže mixér značky Arno prezentuje s využitím dvoch generácií Bushovcov agentúra PUBLICIS BRAZIL:

"Veľké noviny. Malý formát." slogan nemeckej agentúry Jung von Matt s vizuálom malého Busha.

Usama a George si podávajú ruku. Neuveriteľné. Uverte tomu až keď to uvidíte v Kronen Zeitung, trdí agentúra Lowe GGK z Rakúska.

Tvár prezidenta vyskladaná zo slov "peace" a "war" propaguje magazín Veja. Autorstvom sa pýši agentúra AlmapBBDO, Sao Paulo.

George Bush sa nevyhol pozornosti ani na Slovensku. Počas jeho návštevy v Bratislave ho vítali billboardy propagujúce hlavné správy TA3. Agentúra Respect APP v nich využila fotografiu prestreleného auta z Iraku a prezidentovu fotku z golfu s headlinom "Realita v súvislostiach".
