
Jednoducho som to nečakal. Na Oskarovské (tretí mobilný operátor v ČR) "haluzne pristupidnelé reklamy" som si už trošku zvykol. Nie vždy človek čaká, keď niekomu volá, že mu operátor oznámi: "Děláme co se dá, ale číslo které voláte je momentálne zaneprázdněné. Zkuste to později, možná budete mít víc štěstí." Prípadne vo chvíľkach nudy si môžete pustiť anekdotu na Oskarovej infolinke.Zaujme tiež billbaord celý obalený červenou plachtou hlásajúci "Sme posedlí pokrytím".
Nepáčia sa mi všetky Oskarove reklamy. Niektoré sú miestami prestupidnelé. Ale niekedy ma fakt dorazia:) A vtedy si poviem: "Predsa tam len majú chlápkov, ktorí robia prácu, za ktorú si skutočne zaslúžia dostať zaplatené."
Obyačjná reklama akosi prestáva oslovovať. Príliš sme si na ňu navykli. Majstra Pura, či Azúrmana máme už prekuknutého. Začína éra, kedy nás reklama musí zaujať nápadom, musí nás vykoľajiť, musíme ju nečakať :)
Tož odkaz reklamným agentúram, ktoré len vychvaľujú.. ja viac premýšľam o reklame (a tým chtiac-nechtiac produkte) aj keď ma zaujme forma samotnej reklamy.
Jedným z takýchto výsledkov tramvaje 77 je aj tento chtě-nechtě "reklamný" článok ;-)