Mám program 55Viac a minulý rok (november 2006) som si bral druhý telefón. V rámci predvianočnej akcie mi teda aktívnych - dovtedy používaných 55 minút zdvojnásobili (za to že som si aktivoval ďalšiu novú SIM-ku). Mal som teda na obdobie jedného roka 110 minút. Lenže táto akcia mi mala skončiť 7. 11. 2007 a opäť by som sa vrátil na 55 minút. A to mi však už bolo málo.Tak som zašiel do predajne T-Mobilu v Banskej Bystrici. Mladú slečnu som oboznámil s mojim zámerom, načo mi odvetila, že možné to je, teda paušál si môžem zvýšiť a nemusím robiť žiadne dodatky k zmluvám.Avšak zarazila ma jej ďalšia informácia. Musím vraj počkať do skončenia fakturačného obdobia (aby som bol presnejší - do 7. 11. - to je logické a to som zatiaľ chápal, keď mi skončí tých 110 minút). Keď mi začne "bežať" nové fakturačné obdobie (teda od 8. 11) - teda už len 55 minút, v jeho priebehu mám prísť, "fungovať" zatiaľ s 55-kou a potom požiadať o zvýšenie mesačného programu a až od ďalšieho obdobia - teda od 8. 12. mi bude "bežať" nový program (chcem 200 minút). A tu som prestal chápať...Pozeral som chvíľu na ňu, či to myslí vážne, ešte som dodal, že či mám teda vyše mesiaca čakať na nový program, používať pár minút (55) a zvyšné prevolané minúty draho doplácať? Odpovedala - že bohužial áno, tak to vraj je.... Medzitým si ešte vypýtala kartičku s mojim DIČ-om (nakoľko mám tieto minúty písané na svoju firmu). Ani s tým som sa veru nestretol... Veď nazakladám nové telefónne číslo... Pri akejkoľvek komunikácii v T-Mobile im stačil len občiansky preukaz. Slečne som povedal, že mi proste vyvstala potreba zvýšeného telefonovania v poslednom období a jednoducho som nútený aj v budúcnosti mať dlhšie a častejšie hovory. Slečna s úsmevom chudobného študenta mi povedala, že sa ten jeden mesiac "musím kontrolovať" pri telefonovaní. Tak toto ma skutočne "dorazilo". Zakončil som to tým, že sa kontrolovať nemôžem, nakoľko v rámci svojich podnikateľských aktivít jednoducho musím telefonovať.Nechápal som to, veď chcem T-Mobilu priniesť peniaze. Slečna zrejme ešte nechápala filozofiu trhu a politiku tohto mobilného operátora.Zašiel som preto do inej predajne v meste, kde si odo mňa mladý muž vypýtal len preukaz totožnosti (žiadne IČO, DIČ a podobne), automaticky program zvýšil (samozrejme od najblišieho fakturačného obdobia, teda 7. 11. skončím so "110-kou" a od 8. 11. používam "200-ku"), neboli s tým žiadne problémy, nespisovali sme žiadne zmluvy a dodatky, jednoducho mi aktivoval zvýšený počet minút a bolo to.... Celou cestou domov som nechápavo krútil hlavou nad mladou slečnou a jej znalosťami k produktom a službám T-Mobilu. Ale beriem to s úsmevom... slečna je určite ešte len vo vývoji...
8. nov 2007 o 08:58
Páči sa: 0x
Prečítané: 5 026x
"Vyvalené oči" v T-Mobile
Jedného dňa som sa rozhodol zmeniť program. Presnejšie - zvýšiť mesačný paušál.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(29)