"Vyvalené oči" v T-Mobile

Jedného dňa som sa rozhodol zmeniť program. Presnejšie - zvýšiť mesačný paušál.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Mám program 55Viac a minulý rok (november 2006) som si bral druhý telefón. V rámci predvianočnej akcie mi teda aktívnych - dovtedy používaných 55 minút zdvojnásobili (za to že som si aktivoval ďalšiu novú SIM-ku). Mal som teda na obdobie jedného roka 110 minút. Lenže táto akcia mi mala skončiť 7. 11. 2007 a opäť by som sa vrátil na 55 minút. A to mi však už bolo málo.Tak som zašiel do predajne T-Mobilu v Banskej Bystrici. Mladú slečnu som oboznámil s mojim zámerom, načo mi odvetila, že možné to je, teda paušál si môžem zvýšiť a nemusím robiť žiadne dodatky k zmluvám.Avšak zarazila ma jej ďalšia informácia. Musím vraj počkať do skončenia fakturačného obdobia (aby som bol presnejší - do 7. 11. - to je logické a to som zatiaľ chápal, keď mi skončí tých 110 minút). Keď mi začne "bežať" nové fakturačné obdobie (teda od 8. 11) - teda už len 55 minút, v jeho priebehu mám prísť, "fungovať" zatiaľ s 55-kou a potom požiadať o zvýšenie mesačného programu a až od ďalšieho obdobia - teda od 8. 12. mi bude "bežať" nový program (chcem 200 minút). A tu som prestal chápať...Pozeral som chvíľu na ňu, či to myslí vážne, ešte som dodal, že či mám teda vyše mesiaca čakať na nový program, používať pár minút (55) a zvyšné prevolané minúty draho doplácať? Odpovedala - že bohužial áno, tak to vraj je.... Medzitým si ešte vypýtala kartičku s mojim DIČ-om (nakoľko mám tieto minúty písané na svoju firmu). Ani s tým som sa veru nestretol... Veď nazakladám nové telefónne číslo... Pri akejkoľvek komunikácii v T-Mobile im stačil len občiansky preukaz. Slečne som povedal, že mi proste vyvstala potreba zvýšeného telefonovania v poslednom období a jednoducho som nútený aj v budúcnosti mať dlhšie a častejšie hovory. Slečna s úsmevom chudobného študenta mi povedala, že sa ten jeden mesiac "musím kontrolovať" pri telefonovaní. Tak toto ma skutočne "dorazilo". Zakončil som to tým, že sa kontrolovať nemôžem, nakoľko v rámci svojich podnikateľských aktivít jednoducho musím telefonovať.Nechápal som to, veď chcem T-Mobilu priniesť peniaze. Slečna zrejme ešte nechápala filozofiu trhu a politiku tohto mobilného operátora.Zašiel som preto do inej predajne v meste, kde si odo mňa mladý muž vypýtal len preukaz totožnosti (žiadne IČO, DIČ a podobne), automaticky program zvýšil (samozrejme od najblišieho fakturačného obdobia, teda 7. 11. skončím so "110-kou" a od 8. 11. používam "200-ku"), neboli s tým žiadne problémy, nespisovali sme žiadne zmluvy a dodatky, jednoducho mi aktivoval zvýšený počet minút a bolo to.... Celou cestou domov som nechápavo krútil hlavou nad mladou slečnou a jej znalosťami k produktom a službám T-Mobilu. Ale beriem to s úsmevom... slečna je určite ešte len vo vývoji...

Stanislav Kán

Stanislav Kán

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ži a nechaj žiť. Všetko krásne, ktoré nájdeme, si musíme strážiť, chrániť a starať sa o to. A niekedy aj trošku rozmaznávať... Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePostrehy zo životaDX-ing .... hobby bez hranícNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

300 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

236 článkov
INESS

INESS

108 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

108 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

107 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu