Bohužiaľ, len veľmi málo spoločností vysvetľuje , že sieťový marketing je marketing vzťahov. Je diametrálne odlišný od klasického priameho predaja. Nepochopenie obrovského rozdielu medzi týmito pojmami navždy ostane prekážkou, ktorá vám nedovolí dosiahnuť naozaj nadštandardné príjmy v sieťovom marketingu.
Je štatisticky dokázané, že 90 % populácie nechce byť predajcom za žiadnu cenu. Zostávajúcich 10 % pozíciu predajcu akceptuje ba dokonca miluje. Špičkových predajcov je ťažké napodobniť – duplikovať, okrem prirodzených daností majú za sebou desiatky odborných seminárov a školení na tému predajných techník a komunikácie. Títo ľudia dokážu pomerne rýchlo získať množstvo nových distribútorov, ale keďže je to ťažké napodobniť, musia to opakovať znovu a znovu. Nevytvárajú so potenciál pre skutočný reziduálny príjem.
Na rozdiel od toho základom sieťového marketingu sú dlhodobé vzťahy, vykonávanie a učenie jednoduchých duplikovatelných krokov. Úspech spočíva v zmene seba samého a snahe pomáhať iným.
Tak ako sa mení svet, vyvíja sa aj sieťový marketing. Klasické techniky budovania biznisu sa spájajú s novými tzv. on-line stratégiami . Naozaj sila internetu je obrovská, ale aj tu sú dôležité vzťahy. Toto je dôležité vedieť predtým než si naplánujete rozvoj vášho podnikania.
V nasledujúcich častiach sa zameriame na to , ako môžete spojiť stratégie novej éry s tradičnými zručnosťami budovania vzťahov a rozbehnúť svoje podnikanie závratnou rýchlosťou s exponenciálnym rastom tak, ako nikdy predtým.
Veľmi dôležité je uvedomiť si, že úspech v sieťovom marketingu je závislý predovšetkým od vašej základnej schopnosti získať a nadchnúť ľudí pre vaše podnikanie, od schopnosti prejaviť sa ako vodca.
Či už používate tradičné alebo on-line stratégie, budete sa musieť naučiť základné komunikačné a osobné zručnosti. A ak chcete, aby ste zarábali veľké peniaze, budete musieť zvládnuť tieto zručnosti naozaj dobre.