Keď zlyhajú všetky možnosti skúste prečítať návod.

Naozaj stretol som ľudí, ktorí si tento princíp osvojili a berú do rúk návod na použite až vtedy, keď nevedia ako ďalej. Ak nepatríte k nim určite sa zamyslite nad nasledujúcimi informáciami. Môžu vám ušetriť čas i peniaze.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bohužiaľ, len veľmi málo spoločností vysvetľuje , že sieťový marketing je marketing vzťahov. Je diametrálne odlišný od klasického priameho predaja. Nepochopenie obrovského rozdielu medzi týmito pojmami navždy ostane prekážkou, ktorá vám nedovolí dosiahnuť naozaj nadštandardné príjmy v sieťovom marketingu.

Je štatisticky dokázané, že 90 % populácie nechce byť predajcom za žiadnu cenu. Zostávajúcich 10 % pozíciu predajcu akceptuje ba dokonca miluje. Špičkových predajcov je ťažké napodobniť – duplikovať, okrem prirodzených daností majú za sebou desiatky odborných seminárov a školení na tému predajných techník a komunikácie. Títo ľudia dokážu pomerne rýchlo získať množstvo nových distribútorov, ale keďže je to ťažké napodobniť, musia to opakovať znovu a znovu. Nevytvárajú so potenciál pre skutočný reziduálny príjem.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Na rozdiel od toho základom sieťového marketingu sú dlhodobé vzťahy, vykonávanie a učenie jednoduchých duplikovatelných krokov. Úspech spočíva v zmene seba samého a snahe pomáhať iným.


Tak ako sa mení svet, vyvíja sa aj sieťový marketing. Klasické techniky budovania biznisu sa spájajú s novými tzv. on-line stratégiami . Naozaj sila internetu je obrovská, ale aj tu sú dôležité vzťahy. Toto je dôležité vedieť predtým než si naplánujete rozvoj vášho podnikania.


V nasledujúcich častiach sa zameriame na to , ako môžete spojiť stratégie novej éry s tradičnými zručnosťami budovania vzťahov a rozbehnúť svoje podnikanie závratnou rýchlosťou s exponenciálnym rastom tak, ako nikdy predtým.

SkryťVypnúť reklamu


Veľmi dôležité je uvedomiť si, že úspech v sieťovom marketingu je závislý predovšetkým od vašej základnej schopnosti získať a nadchnúť ľudí pre vaše podnikanie, od schopnosti prejaviť sa ako vodca.

Či už používate tradičné alebo on-line stratégie, budete sa musieť naučiť základné komunikačné a osobné zručnosti. A ak chcete, aby ste zarábali veľké peniaze, budete musieť zvládnuť tieto zručnosti naozaj dobre.

Štefan Lieskovský

Štefan Lieskovský

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Súkromný podnikateľ venujem sa oblasti marketingu a rozvoja osobnosti. Osobny web: www.steveliesky.com/sk/Facebookhttp://www.facebook.com/slieskovsky Zoznam autorových rubrík:  Šport a zdravieObchodnéO mne

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

229 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu