Sila rozhodnutia

Vás život sa mení v okamihoch rozhodnutí Anthony Robbins

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Naozaj, denne robíme desiatky rozhodnutí, malých, zdanlivo bezvýznamných, ale i takých, ktoré výrazne ovplyvnia náš ďalší život. Ak ste sa správne rozhodli a hodláte sa zapojiť do jedného z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich odvetví vo svete, do sieťového marketingu, venujte ešte chvíľu času správnemu výberu spoločnosti.

V predchádzajúcich častiach sme hovorili – dôležitý je produkt, systém vzdelávania a odmeňovací plán. Je však viacero spoločností, ktoré majú kvalitné produkty, primeraný systém vzdelávania a celkom slušný odmeňovací plán. Čo teraz? Úspešní ľudia si kladú tie správne otázky. Skúste si odpovedať na otázku „Čo chcem dosiahnuť zapojením do MLM? „

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odpoveď môže byť napríklad:

  • chcem si zlepšiť zdravie a ušetriť pri tom nejaké peniaze, lebo budem užívať tieto produkty a nakupovať ich za veľkoobchodné ceny. V tom prípade si nájdite produkt, ktorý najlepšie vyhovuje vašim potrebám.

  • chcem urobiť niečo pre svoje zdravie a pritom si vytvoriť nejaký vedľajší príjem

V takomto prípade je celý rad stabilných spoločností, ktoré sa venujú výživovým

doplnkom, potrebám pre domácnosť alebo kozmetike. Vyberte si tovarovú

skupinu, ktorá vám je najbližšia, oboznámte sa s produktmi, vyskúšajte ich

a venujte sa budovaniu siete vo svojom voľnom čase. Na základe vašich

odporúčaní priateľom a známym si postupne vybudujete sieť, ktorá vám bude

prinášať zaujímavý vedľajší príjem.

  • chcem vybudovať veľkú a stabilnú sieť, ktorá mi prinesie pravidelný nadštandardný príjem a finančnú nezávislosť. V takomto prípade odporúčam spoločnosť dôkladne posúdiť, zhodnotiť dosiahnuté výsledky a predpoklady rastu.

Z pohľadu výsledkov môžeme spoločnosti, ktoré sa v tomto odvetví pohybujú, rozdeliť do troch kategórií:


Prvú tvoria spoločnosti, ktoré existujú pomerne dlho 10 – 15 rokov, ale nedosiahli väčšiu dynamiku ani postavenie na trhu. Stále presviedčajú distribútorov, že to ešte len príde, ale pravdepodobnosť nie je veľká.

SkryťVypnúť reklamu

Druhú skupinu tvorí tzv. „stará škola“ – firmy s 20 a viacročnou históriu, ktoré neustále rastú, sú stabilné. Ich dynamika rastu v tejto etape však už nie je taká, aby ste vy ako nový distribútor mohli dosiahnuť finančnú nezávislosť.

V tretej skupine sú „mladé“ dynamicky sa rozvíjajúce firmy, ktoré svojim produktom, marketingovým plánom a stratégiou dosahujú exponenciálneho rastu. Tu sú šance na splnenie vašich snov najväčšie.

Množstvo zaujímavých informácií, ktoré vám môžu pomôcť, nájdete napríklad na stránkach : www.businessforhome.org , www.mlmwatchdog.com . Alebo sa poraďte s niekým, kto je v sieťovom marketingu doma.

SkryťVypnúť reklamu

PS: Nabudúce sa pobavíme na tému nejaký príjem a finančná nezávislosť.

Štefan Lieskovský

Štefan Lieskovský

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Súkromný podnikateľ venujem sa oblasti marketingu a rozvoja osobnosti. Osobny web: www.steveliesky.com/sk/Facebookhttp://www.facebook.com/slieskovsky Zoznam autorových rubrík:  Šport a zdravieObchodnéO mne

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Anna Brawne

Anna Brawne

104 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu