Možno by na tom nebolo nič zlé, keby začali s takouto okázalou reklamnou kampaňou 5. decembra, ba dokonca si myslím, že pre väčšinu cieľovej skupiny by to bolo príjemné osvieženie predvianožnej nálady. Ale nie 27. októbra! Asi nie je ťažké dekódovať hlavný odkaz reklamného spotu. Cieľom je upútať všetkých, čo si pamätajú kultový film so snehuliakmi. A cinkať z nich peniaze za predražené služby.
Zrejme si to ani neuvedomujeme, ale oranžový operátor nám dokonale kazí radosť z najkrajších sviatkov v roku. A to tým, že už koncom novembra ich máme dokonale sprotivené primitívnym vymývaním mozgov, ktoré počúvame každých 20 minút na všetkých slovenských televíznych kanáloch. Možno to páni marketéri z tejto spoločnosti čítali vo svojich dvadsať slajdových manuáloch, ako vymyť mozog priemerného klienta. Mali by však vedieť, že citlivosť voči tomu istému podnetu po čase klesá, až mozog úplne prestane podnet vnímať. Asi presne to je ich cieľom. Dokonale ohlúpený tridsiatnik patriaci do strednej, či vyššej strednej vrstvy tak podľahne spomienkam z detstva a zadováži si siedmy mobil do rodiny aj so skvelým WOW paušálom, ktorý vlastne vôbec nie je WOW. Možno si k tomu zoberie aj super rýchly internet, lebo chce vyhrať auto, do ktorého sa nezmestí ani víkendový nákup.
Takže pozrime sa všetci do kalendárov. Dnes je 30. október.