Hana Štupáková
Už aj firmy si upravujú vzťahy s Facebookom. Cez zamestnancov.
Každý človek, ktorý dnes používa internet na dennej báze, sa s tým už stretol. Ak nie on sám, tak určite má veľa známych, ktorí sa dennodenne pripájajú na rôzne sociálne siete ako Facebook, Twitter, My Space, My Opera, Netlog, TravBuddy.com a mnoho ďalších. V súčasnosti ich môžeme narátať niekoľko desiatok na celom svete. Je to novodobý fenomén, kde si môže každý vytvoriť vlastné konto, pridávať naň fotky, spájať sa s priateľmi cez chat, nástenky a poštu, vytvárať si svoje statusy a udalosti, rôzne skupiny a podobne. Dajú sa tam zadávať odkazy aj na videá z Youtube a podobných stránok a tiež odkazy na webové stránky. V rebríčku uverejnenom na stránke TopTenREVIEWs je uverejnený najnovší rebríček populárnosti týchto sietí a na prvých troch miestach sa umiestnili Facebook, za ním MySpace a na treťom mieste je Bebo. Pridávanie odkazov a fotiek na Facebook alebo Twitter sa môže pramálo javiť ako obchodná praktika a viac ako spôsob ako zabiť čas. Ale ak máte zákazníkov (a ktorý biznis ich nemá?), tak toto nebude ten prípad.