Nebola som prekvapená ani tak sortimentom ponúkaného tovaru, ale čuduj sa svete - pani alebo slečnou predavačkou. S takou ochotou a prirodzenou profesionalitou sa o nás starala, že sme boli zaskočené. Ja viem, ono by to malo byť akýmsi nepísaným pravidlom, že obsluha - teda predavačky, aj predavači, predávajú konrétny tovar. Nielen reklama.
Pretože veľakrát sa mi stalo, že v jednom nemenovanom obchode s drogériovým tovarom s výhodnými cenami mi v kúpe zabránila atmosféra v predajni. Celkovo mám v tom obchode taký "blbý pocit". A ako som zistila pri rozhovoroch so známymi, nie som sama.
Chcem ešte spomenúť jeden príklad. Stalo sa to síce už dávnejšie, ale pamätám si to až do dnes. Boli sme s jednou kolegyňou v meste a jej prišlo odrazu zle. Keď to zbadal jeden pán, pomohol mi postarať sa o kolegyňu. To, čo som však chcela povedať je, že mnohí sa dnes tak ponáhľame, že nevidíme okrem seba nikoho iného.
Preto sa chcem poďakovať všetkým tým ľuďom, ktorí sa denne stretávajú s nami ako zákazníkmi, že hoci môžu mať za sebou ťažký deň (choré dieťa, alebo aj trebárs nejakú tú boliestku na duši, či na tele, nepríjemného zákazníka), sú ochotní a milí a dokážu sa prekonať a ukazujú, že ľudskosť v nás ešte nezomrela.