Lucia Trézová
Zákon banálnosti a rozhodovanie
Zákon banálnosti (The Law of Triviality“) - jeden z Parkinsonových zákonov, bol ako fenomén pôvodne popísaný v kontexte organizácií, firiem a ich porád.
Som psychologička, výskumníčka, marketérka a lektorka. Kombinujem poznatky zo psychológie, teórie argumentácie, lingvistiky a semiotiky, aby som ukázala, ako sa v komunikácii „rodia významy“, ako si prostredníkom jazyka „konštruujeme realitu". Ako výskumník analyzujem komunikáciu, objavujem chyby v uvažovaní, skúmam kultúry a mediálne obsahy, ako psychológ pomáham ľuďom znovu objaviť ich svet. Slovom, študujem ako príbehy a ich významy, ktoré si tvoríme, následne žijeme. Zoznam autorových rubrík: Nezaradené, Súkromné
Zákon banálnosti (The Law of Triviality“) - jeden z Parkinsonových zákonov, bol ako fenomén pôvodne popísaný v kontexte organizácií, firiem a ich porád.
Teória racionálnej voľby predpokladá, že ľudia volia takú možnosť, ktorá im prinesie čo najviac úžitku - teda vo svojom konaní minimalizujú svoje investície a maximalizujú svoje odmeny, zisky. Platí to však vždy a všade?