- 20% tvoria tí, ktorí prišli skutočne pozrieť vystavované produkty (automobily, motocykle, lode...) – pýtajú sa, sú zvedaví a dokonca rozmýšľajú o kúpe,
- 25% - lovci a zberači – berú všetky katalógy, darčekové predmety, perá, cukríky... čokoľvek. Všetko vyskúšajú, sadnú si do každého auta, pofotia sa pri každej príležitosti, ale o nič sa hlbšie nezaujímajú a už vôbec nemajú v úmysle niečo si kúpiť (ani v ďalekej budúcnosti),
- 55% - prišli sa pozrieť na hostesky. Bodka.
Toto rozvrstvenie návštevníkov ma (a mojich kamošov) inšpirovalo k vyhláseniu MISS Hostess Autosalón Bratislava 2006. Dlhý názov, pravidlá voľné, hodnotenie subjektívne.
1. miesto: www.navigacie.sk (viac fotografií) a Automagazín

2. miesto: Peugeot (viac fotografií)

3. miesto: CITROËN

Asi je jasné, do ktorej skupiny patrím...