09 02 2023 ma z TELEKOMu kontaktoval Martin C. a pýtal sa ma na SPOKOJNOSŤ so službami .
Vyviedol som ho z omylu, informoval som o neférovom prístupe TELEKOMu vo veci ( n e ) i n š t a l á c i e optiky na našej adrese, o súvisiacich problémoch/rýchlosti pripojenia, poruchách a nasledovnom zvýšení ceny za služby od 01.01.2022 o 50 %, ako som to ( naozaj stručne ... 😊) popísal v nasledovnom :
https://blog.sme.sk/vladimirkratky/politika/slovak-telekom-zakaznikov-urcite-neklame
Dotyčný preveroval situáciu a následne informoval, že :
a) download, po opakovanom premeriavaní naozaj nedosahuje TELEKOMom garantovanú rýchlosť 30 Mbps !
b) preverí možnosť mobilného internetu, ako alternatívy k súčasnému pripojeniu metalickým káblikom
Upozornil som ho, že cez súčasný router máme pripojenie :
- na PC ( cez splitter na 3 )
- na TV
- na priamu telefónnu linku
10 02 2023 ma dotyčný infomoval, že vybavil súhlas na alternatívny mobilný internet a že si máme vybrať medzi 2 routrami, ktorých popis mi zašle na e-mail ( samozrejme z „ no reply “ e-mailovej adresy, ešteže som si vypýtal jeho meno, ale naspät sa dovolať samozrejme už nedá ... )
Pochyboval som o tomto technickom riešení a ešte 10 02 23 navštívil pobočku TELEKOM v AuPark Bratislava, s popisom 2 routrov :
- pýtal som sa na možnosť pripojenia priamej telefónnej linky do nich
- chcel som dostať informáciu o podmienkach, okolnostiach, programoch, cene prechodu zo súčasného stavu na - mobilný internet ...
Neuspel som .
Nevedeli ... !
Nevedeli ani o žiadnom odsúhlasení mobilného internetu ... .
Chlácholili ma, aby som počkal na dotyčného telefonujúceho, že sa mi určite začiatkom ďalšieho týždňa ozve a veci vysvetlí ... .
Neozval sa ... .
Tak som začal opäť vytelefonovávať, vypisovať ( do kontaktného formulára TELEKOM ), rozvinula sa komunikácia s nejakou tetou z reklamačného , ktorá ma dookola vodila za nos .
Nakoniec uznala, že do routra na mobilný internet sa nedá pripojiť priama linka a že teda môžem mať routre 2 - jeden „ mobilný“ na PC a TV a druhý pôvodný, na telefón 😊 a naznačovala, že za ten "mobilný" a aj jeho inštaláciu budem musieť zaplatiť a že sa mám rozhodnúť, či to teda chceme .
( Z dažďa pod odkvap ? )
Žiadna (seba)reflexia, nič .
Na jasnú otázku, čo s tým, že nám TELEKOM odjakživa neposkytuje zazmluvnenú rýchlosť 30 Mbps download, čo mi potvrdil jej kolega, zamestnanec TELEKOM 09 02 2023 ( Martin C., a v celej tej histórii nielen on ) - odpísala :
Dobry den pan Kratky,
Inu odpoved Vam,zial, nemozem poskytnut .
Zelam Vam prijemny den.
S pozdravom
Martina ..... .....
Tim reklamacii
Bajkalska 28, 817 62 Bratislava
A to bol záver komunikácie zo strany TELEKOMu . Asi naozaj nemôže poskytnúť viac info, lebo jednoducho nevie, alebo to má zakázané ... .
Technici, neznalí veci, sporadicky potvrdia, že internet nedosahuje zmluvné parametre - ale reklamačné oddelenie / obchodníci zatĺkajú .
Optika mala byť riešením, jedna teta z TELEKOMu sa v decembri 2022 do e-mailu "ukecla" - že kvôli nákladom ( dedinská ulica na kraji BA, s RD ) .
PS 1
V júni 2021 mi zamestnanec Telekomu pán H.... potvrdil, že inštalcia optiky na našej adrese bude do 100 dní, dodnes nič, akurát, po bombardovaní urgenciami TELEKOM informoval, že inštalácia optiky nebola - ani odsúhlasená ani plánovaná .
Čo je bohapusté klamstvo - majú stavebné povolenie, mesiace to viselo na webe mestskej časti, vrátane našej ulice a subdodávateľská firma TELEKOMu nám zaklopala v auguste 2021 na dvere a nechala si do formulára vyznačiť, kadiaľ viesť prípojku optiky, že o pár dní začínajú s prácami ... - viď. predchádzajúci blog .
Písal som aj CEO Perdomo Lorenzovi, samozrejme ten má ma „niekde“ a podobné tety, ako Martina .... ..... mi slušne ukazovali prostredník, nech už neotravujem .
PS 2
Opätovne som ich vyzval na komunikáciu, ak v najbližších dňoch nebudú pozitívne reagovať, zašlem na nich ( menovite od Lorenza, až po tie tety a chlapcov ) sťažnosť na predstavensto Deutsche Telekom a ďalšie štácie .
PS 3
Myslíte, že u Deutsche Telekom uspejem ? 😊😊😊
PS 4
Update 27 02 23
Včera, v nedeľu podvečer, som sa zastavil v TELEKOM Bory a pýtal, či mi vedia povedať podmienky prípadného prechodu na mobilný internet - garantovaná rýchlosť, objem dát, ktorý garantujú v rámci prechodu z metaliky, cena za prípadné prekročenie, ako to bude zmluvne pokryté, dĺžka skúšobného obdobia a podmienky prípadného návratu k metalike, ... , nakoľko žiadne info tohto charakteru som z reklamačného oddelenia pri predchádzajúcej komunikácií nedostal .
Dievčina 45 minút zízala do PC, niekam telefonovala a nakoniec mi na žiadnu z mojich otázok nedala žiadnu odpoveď, lebo ten súhlas s prechodom na mobilný internet musí preveriť - v ich systéme niečo nesedelo .
Informovala, že sa mi ozve, najneskôr vo štvrtok a poskytne info 😊😊😊 .
Zámerne som si nevypýtal jej meno, aby som ho tu teraz nemal nutkanie uviesť, lebo -
už čo je veľo, to je málo :