
K Vášmu podaniu, uverejnenému v denníku SME, Vám uvádzam: Prešetrením bolo zistené, že dňa 04.09.2009, ste boli telefonicky informovaný zamestnankyňou Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s., tarifného bodu Košice o doručení kuriérnej zásielky zo železničnej stanice (ŽST) Žilina. Výdaj kuriérnych zásielok bol v uvedený deň zabezpečený len prostredníctvom jedného výdajného miesta v doplatkovej pokladnici. S prihliadnutím na zvýšený nápor študentov, z dôvodu zahájenia nového školského roka a s tým spojeného vybavovanie žiackych preukazov je nutné jednoznačne priznať, že otvorenie jedného výdajného miesta v čase so zvýšenou frekvenciou cestujúcich bolo absolútne nepostačujúce. Pochybenie nastalo zo strany riadiacich zamestnancov príslušného Centra predaja (CeP)v Košiciach, nesprávnou technológiou obsadenosti zmien. Zodpovední zamestnanci CeP nerešpektovali špecifiká daného obdobia s prihliadnutím na zvýšený nárast študentov a s tým súvisiace vybavovanie preukaz a nezabezpečili posilnenie zmien dostatočným počtom pracovníkov. Z uvedeného dôvodu prišlo k zdržaniu a neskorému vydaniu Vašej zásielky. Uvedený nedostatok bude riešený v právomoci priameho nadriadeného zodpovedného zamestnanca našej spoločnosti. K samotnému vydaniu kuriérnej zásielky je nevyhnutné uviesť, že osobná pokladníčka i napriek zvýšenému pracovnému vypätiu mala z dôvodu zachovania zmyslu poskytovanej kuriérnej služby postupovať promtne a zabezpečiť vydanie Vašej zásielky prednostne s ospravedlnením pred čakajúcimi študentmi. Pre vysvetlenie ešte uvádzam, že zamestnanec, ktorého ste oslovili, patril k vlakovej čate, ktorá má z dôvodu včasného zabezpečenia obsadenosti vlaku vlakovým personálom prednostné vybavenie na uvedenom pracovisku. O uvedenej skutočnosti je cestujúca verejnosť informovaná výveskami na príslušných pracoviskách.Úprimne ma mrzí Vaša nepríjemná skúsenosť a verím že takýmto vyhroteným situáciám sa nám v budúcnosti podarí predísť vyššou obsadenosťou výdajných miest v období začiatku školského roka. Vašu sťažnosť uzatváram ako opodstatnenú a v mene Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. sa Vám za nepríjemnosti vzniknuté pri preberaní kuriérnej zásielky ospravedlňujem. S pozdravom Ing. Ida Javorová v.r. riaditeľkaSekcia služieb zákazníkomIch odpoveď mi prišla 2.októbra, som rád, že ju tu môžem uverejniť. Chcel som ju uverejniť už skôr, chcel som to však urobiť v čase, kedy články číta zhruba toľko ľudí, koľkí si prečítali ten prvý o tom, čo sa vlastne stalo...