Až na konci sa ľudia dozvedeli, že prednášajúca bola najatá herečka. Počas úvodných viet prednáška naozaj vyzerala štandardne a nebolo na nej nič pochybné. Ale napokon celý čas sa odborníčka na marketing držala predmetu prednášky- prečo ľudia kúpia to, či im predávajúci chce predať. Existujú tri tajné ingrediencie. Teda dve nie sú až také tajné, až tá tretia.
Prednášajúca začína hovoriť o hospodárskych zvieratách a už sa od tejto sféry nepohne. Prvým tajomstvom úspechu je obal. Šťastná krava, slová „čerstvé z farmy“, „od babičky“, „100% prírodné“ atď atď dokážu naozaj zázraky. K tomu stačí prihodiť slová o tom, že sme pokrokovejší, čistejší, hygienickejší, že veterina pokročila a dá sa krásne zaobaliť aj to, že väčšina spotrebovaných antibiotík na svete sa využila na hospodárske zvieratá. Ľudia v publiku sú šokovaní a nechápu.
A príde reč na poslednú ingredienciu úspechu predávajúcich potravinárske výrobky živočíšneho pôvodu. Pretože, ako povedala prednášajúca, bez tretej ingrediencie by spomínané dve nemali šancu na úspech. Bez tretej ingrediencie by si nikto nekúpil produkt vzišlý z týraného zvieraťa.
Ide o slová ukončujúce prednášku, v ktorých hovorí v mene reťazcov a ďalších zúčastnených v pyramíde predaja živočíšnych produktov: “Sila vedomej neinformovanosti je taká veľká, že nemôže byť zveličená. Tu ide o systematizovanú krutosť v obrovskom meradle a nám to prejde len preto, lebo každý je pripravený sa pozrieť inde a nevidieť. Ďakujem.“
A toto video je naozaj silné! https://www.youtube.com/watch?v=mKTORFmMycQ