Dobrá kampaň nevládnej organizácie

Je jedna závažná téma, ktorou sa ľudia neradi zaoberajú. Teda takých je viac, ale o mnohých ľudia čo to počuli, zašuškali, prižmúrili oči, nechceli vidieť , avšak priznávajú existenciu danej veci, skutočnosti.  Je ale jedna,  ktorá sa priznáva ťažko, lebo z nás robí neľudské bytosti viac ako iné témy. Je to téma neľudského správania sa k hospodárskym zvieratám. Nevládna organizácia Súcit vo svetovom poľnohospodárstve (Compassion in World Farming) prinútila ľudí vidieť, a to netradičným spôsobom.  Išlo o nevinné prestrojené predstavenie (video), o ktorom si ľudia mysleli, že je to obyčajná prednáška o Tajomstvách marketingu potravín.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Až na konci sa ľudia dozvedeli, že prednášajúca bola najatá herečka. Počas úvodných viet prednáška naozaj vyzerala štandardne a nebolo na nej nič pochybné. Ale napokon celý čas sa odborníčka na marketing držala predmetu prednášky- prečo ľudia kúpia to, či im predávajúci chce predať. Existujú tri tajné ingrediencie. Teda dve nie sú až také tajné, až tá tretia.

Prednášajúca začína hovoriť o hospodárskych zvieratách a už sa od tejto sféry nepohne. Prvým tajomstvom úspechu je obal. Šťastná krava, slová „čerstvé z farmy“, „od babičky“, „100% prírodné“ atď atď dokážu naozaj zázraky. K tomu stačí prihodiť slová o tom, že sme pokrokovejší, čistejší, hygienickejší, že veterina pokročila a dá sa krásne zaobaliť aj to, že väčšina spotrebovaných antibiotík na svete sa využila na hospodárske zvieratá. Ľudia v publiku sú šokovaní a nechápu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A príde reč na poslednú ingredienciu úspechu predávajúcich potravinárske výrobky živočíšneho pôvodu. Pretože, ako povedala prednášajúca, bez tretej ingrediencie by spomínané dve nemali šancu na úspech. Bez tretej ingrediencie by si nikto nekúpil produkt vzišlý z týraného zvieraťa.

Ide o slová ukončujúce prednášku, v ktorých hovorí v mene reťazcov a ďalších zúčastnených v pyramíde predaja živočíšnych produktov: “Sila vedomej neinformovanosti je taká veľká, že nemôže byť zveličená. Tu ide o systematizovanú krutosť v obrovskom meradle a nám to prejde len preto, lebo každý je pripravený sa pozrieť inde a nevidieť. Ďakujem.“

SkryťVypnúť reklamu

A toto video je naozaj silné! https://www.youtube.com/watch?v=mKTORFmMycQ

Edita Vyšná

Edita Vyšná

Bloger 
  • Počet článkov:  143
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada píšem.. o veciach, ktoré ma zaujali, oslovili, nahnevali. neznamená to, že to bude niekto ďalší považovať za hodné opisu;) ..na nič nekandidujem, iba by som bola ozaj rada, aby tí, ktorí kandidujú a budú zvolení, získali daný post pre to, lebo to nie sú zlodeji a skorumpované indivíduá, a nie pre to, lebo nimi sú a klamú až moc dobre.preto niektoré tak ladené články. Zoznam autorových rubrík:  envirorozjímanieUSAšportBruselSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Marcel Rebro

Marcel Rebro

146 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

108 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu