Nie každý typ publicistiky je určený na informovanie o súčasnom dianí. Je výborné, že existujú časpopisy a denníky, ktoré existujú preto, aby zabavili (nehovorím, že nutne musia cielene urobiť národ tupším). V každom prípade, aj keď zámerom nie je zvýšiť povedomie, je dobré, ak sa časopis pohybuje v dnešnej realite, keď už je na ňu nastavený, sleduje módne trendy, píše o tom, ako stratiť chlapa za deň a ako ho vďaka skvelým posteľným skúsenostiam zase o dva dni získať a podobne. Preto ma veľmi prekvapilo, keď som v čakárni u doktora schytila časopis Eva, veď napokon občas si každé dievča v ňom dokáže čosi nájsť, aj keď ja asi len na 2 stranách z tých 200. Uznávam, že nie som až taká dievčenská, nie je to chyba časopisu. Prelistovať ho v čakárni je ale napokon príjemných 10 minút. Čo ma ale nepríjemne prekvapilo, že v augustovom čísle z roku 2013 sa na jednej z reklám uvádza, že „volajte z Európskej únie a Chorvátska za domáce ceny"..alebo niečo v tom zmysle. August 2013. Európska únia plus Chorvátsko. Celý Brusel sa pripravoval pred 1.júlom na prístup Chorvátska, obrázky na kostre Európskeho parlamentu boli venované iba Chorvátsku, hoci zvyčajne zobrazujú čosi zo všetkých členských krajín, a na budove Európskej komisie visela veľká chorvátska vlajka. Časopis Eva si však ani v auguste ešte nevšimol, že Európska únia má už 28 krajín. Bravo.
Aktuality z reklamy
Nie každý typ publicistiky je určený na informovanie o súčasnom dianí. Je výborné, že existujú časpopisy a denníky, ktoré tu sú preto, aby zabavili (nehovorím, že nutne musia cielene urobiť národ tupším). V každom prípade, aj keď zámerom nie je zvýšiť povedomie, je dobré, ak sa časopis pohybuje v dnešnej realite. Prekvapilo ma, že jeden zo slovenských časopisov si ani v auguste ešte nevšimol, že EÚ má už 28 a nie 27 členských štátov. Buď je to hanba alebo sa aj my môžme prestať hnevať, ak si niekto myslí, že sme Československo.