
Čo sa vlastne stalo? Nuž po čudných tanečkoch pri pokladni som v konečnom dôsledku zaplatila za nákup dva krát.
Vedela som to hneď, ako som odchádzala od pokladne. Dve sms-ky mi to jasne potvrdzovali. Ihneď som sa zastavila pri informačnom pultíku na všetko - poradíme, vysvetlíme, vybavíme.... Pani za tým dôležitým pultíkom na všetko, mi vysvelila, že to sa stáva, že to poznajú. Nemám sa obávať, príde mi sms-ka o zrušení platby. Odborník vo mne vysoko zdvihol obočie. Čo je už zaplatené, je zaplatené. Jedine žeby ona vykonala operáciu, ktorá sa odborne vola "návrat tovaru". K tomu sa však nemala. Odišla som s vedomím, že tu nič nevybavím.
Celé sa to zomlelo a začalo mojou nepozornosťou. Vyložila som tovar pri pokladni, kde bol umiestnený oznam, že pri tejto konkrétnej pokladni sa nedá platiť kartou. Nuž list papiera pripevnený na boku stojana s cigaretami bol pre mňa neviditeľný, lebo tieto stojany sú pre mňa maximálne nezaujímavé.
Pokladníčka však bola ústretová a hneď niekde volala a dostala pokyny, ako predsa ten môj nákup zaplatiť cez platobný terminál v susednej pokladni, ktorá v tom čase bola prázdna. Dala som jej kartu a ešte som sa rýchlo spýtala na sumu. Vedela som, že na účte už mám, resp. nemám moc peňazí. Mala som dosť. Pre istotu som rýchlo skontrolovala sms správu z posledného nákupu.
Potešená, že to celé rýchlo vybavíme (rad sa nepríjemne zväčšoval), som bola zaskočená vyhlásením pokladníčky, že si to žiada nižšiu sumu. Prekvapená som zašomrala, že veď tam mám dosť... a pod tlakom mlčiaceho davu som vytiahla rýchlo druhú kartu a zaplatila som. Urobila som hlúposť.
Už keď som odchádzala od pokladne som vedela, že som zaplatila dva krát.
V pondelok idem pekne do banky podať reklamáciu. Zaujíma ma tiež, čo za terminály to v Tescu majú - resp. systém za nimi či v nich.
P.S. Nakupovala som dnes, 21.06.2008 a presný čas prvej platby bol 12:44:26 a druhej 12:46:05. Je 16:50 a žiadna sľubovaná sms-ka mi samozrejme neprišla :-)