Čo na tom, že väčšina informácií v občasníku je už neaktuálna? Aspoň si verný zákazník spomenie akú skvelú ponuku nevyužil alebo ju už nemá možnosť využiť. V januári 2006 informuje Orange svojich zákazníkov o kompletnej vianočnej ponuke, o možnosti vyhrať jeden z automobilov Peugeot, o vianočnej ponuke mobilných telefónov.... Výhry sú už dávno rozdané, mnohé telefóny už nie sú v ponuke a iné za iné ceny.
Jeden malý tip pre Orange: Čo keby ste nemalé náklady na tlač svojho neaktuálne aktuálneho občasníka na kriedovom papieri využili napr. aj na nejakú tú službu či akciu pre tých zákazníkov, ktorí sú verní a práve nemajú čas obnovy zmluvy.
Fakt je, že mobilní operátori sa orientujú väčšinou na pretiahnutie konkurenčných zákazníkov k sebe (tých skutočne nových je dnes asi málo). Keď som ťa už polapil, tak plať... Ústa ti zalepím nejakou kartou pre verných zákazníkov na smiešne zľavy za aj tak drahé tovary a služby.
Naozaj sa potrebuje Orange strápňovať neaktuálnou ponukou?