Ambasádori

Viktória Lukášek: Pri spokojnosti zákazníka je komunikácia na prvom mieste

Magenta Life

Viktória Lukášek: Pri spokojnosti zákazníka je komunikácia na prvom mieste

Ako si udržať zákazníka v IT sektore? Stačí 100 % kvalita produktu a dodávaných služieb, alebo je to aj o čomsi viac?

  • 13. júl
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10x
  • 0
Operational excellence: Rituály pri každodennom rozhodovaní v Deutsche Telekom

Magenta Life

Operational excellence: Rituály pri každodennom rozhodovaní v Deutsche Telekom

Značku Deutsche Telekom som mal možnosť prezentovať na Cparity 2021 OPEX Summit. Ide o medzinárodnú konferenciu zameranú pre seniorné pozície v spoločnostiach, ktoré majú zlepšovanie v popise práce.

  • 23. jún
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 42x
  • 0
Skryť Zatvoriť reklamu