Magenta Life
Viktória Lukášek: Pri spokojnosti zákazníka je komunikácia na prvom mieste
Ako si udržať zákazníka v IT sektore? Stačí 100 % kvalita produktu a dodávaných služieb, alebo je to aj o čomsi viac?
Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia Spoločnosť vstúpila do života košického regiónu v januári 2006 pod názvom T-Systems Slovakia s.r.o. a od svojho začiatku je s regiónom nerozlučne spätá. To dokázala hneď v roku 2007, keď sa stala jedným zo zakladajúcich a aktívnych členov združenia Košice IT Valley. Za posledné desaťročie vyrástla spoločnosť z nuly na druhého najväčšieho zamestnávateľa na východe krajiny. Zároveň patrí do prvej pätnástky najväčších zamestnávateľov na Slovensku s viac ako 3 900 zamestnancami. Aj vďaka vysokokvalifikovaným a motivovaným zamestnancom je firmou s najrýchlejšie rastúcou pridanou hodnotou v rámci IT odvetvia na Slovensku. Cieľom spoločnosti je proaktívne vyhľadávať nové cesty, ako napredovať a kontinuálne sa transformovať na spoločnosť poskytujúcu inovatívne typy služieb. V rámci strategických aktivít sa spoločnosť transformuje na moderného poskytovateľa služieb Informačných a komunikačných technológií kráčajúc v ústrety budúcnosti založenej na digitálnych technológiách. Tieto kroky realizuje s cieľom posunúť podnikanie z projektovo riadeného modelu na model inovatívne a produktovo orientovanej firmy. Spoločnosť obsluhuje z Košíc viac než 700 korporátnych zákazníkov, ale tiež klientov z oblasti verejnej správy a verejných inštitúcií najmä v priestore Európskej únie. Zoznam autorových rubrík: Ambasádori, Tvoja budúcnosť v DT ITSO SK, Magenta Life - z prvej ruky, We Give IT Meaning, Biznis, Nezaradené, Súkromné
Ako si udržať zákazníka v IT sektore? Stačí 100 % kvalita produktu a dodávaných služieb, alebo je to aj o čomsi viac?
Značku Deutsche Telekom som mal možnosť prezentovať na Cparity 2021 OPEX Summit. Ide o medzinárodnú konferenciu zameranú pre seniorné pozície v spoločnostiach, ktoré majú zlepšovanie v popise práce.