Banka na pošte - reakcie

Nepredpokladal som, že môj článok o nepríjemných skúsenostiach z minulého piatku s výberom peňazí z termínovanho vkladu vyvolá taký ohlas a toľko reakcií.V diskusii sa objavilo mnoho kritiky na bankové služby a produkty, ale aj obhajcovia týchto služieb.Do diskusie k článku vstúpil s ospravedlnením aj pracovník Poštovej banky, s ktorým som prišiel do kontaktu pri tejto nepríjemnej skúsenosti.Včera sa mi telefonicky ozvala aj vedúca pracovníčka a okrem iného spomenula, že ju ústredie Poštovej banky poverilo vypracovaním podnetu na odstránenie nedostatkov.Podobne i Slovenská pošta by mohla zvážiť neprehľadný a chaotický systém doručovacích pôšt a zlepšiť tak svoje služby vo vzťahu k zákazníkovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Je mi jasné, že problémy, s ktorými som sa stretol, sú do istej miery špecifické, a väčšina zákazníkov na ne nenarazí. Vyplývajú z toho, že dlhodobo bývam mimo trvlého bydliska, ktoré mám v Bratislave.

A tak časť tohto problému bola spôsobená nevyužitím možnosti korešpondenčnej adresy, namiesto adresy trvalého bydliska; čo sa nestane tým, čo bývajú vo svojom trvalom bydlisku.

Druhú časť problému spôsobil zvláštny systém doručovacích pôšt v Bratislave. Ako sa v diskusii ukázalo, ani mnohí Bratislavčania netušia, ktorá je ich doručovacia pošta.

A potom je tu ľudský faktor
- pracovníci, ktorí sú počas celej pracovnej doby vystavení vyčerpávajúcemu kontaktu a komunikácii so zákazníkmi, čo sa prirodzene môže občas prejaviť neprofesionálnou reakciou, či nedostatočným informovaním klienta;
- a tiež my, zákazníci, ktorí viac informácií o službách získavame z reklamy, než aby sme sa podrobne zaujímali o obchodné podmienky, a zisťovali si súvisiace záležitosti.

Môj článok bol istou formou "ventilácie" toho nepríjemného, čo som zažil, a mal upozorniť iných ľudí v podobnej situácii, aby vedeli, čoho sa treba vyvarovať.

A to, že podnietil vedenie Poštovej banky urobiť opatrenia na odstránenie nedostatkov, je určite pozitívne. Som rád, že k tomu zaujali profesionálny postoj, a že to prispeje k zlepšeniu ich služieb a spokojnosti zákazníkov.

Možno by sa podobne mohla rozhodnúť zlepšiť svoje služby aj ich sesterská (či materská) spoločnosť Slovenská pošta. A že bude zlepšovať svoje služby nie len vo vzťahu k platiacim zákazníkom, ale aj k zákazníkom v pozícii prijímateľa, a to i napriek tomu, že takýto zákazník je zvyčajne neplatiaci.

Marian Vojtko

Marian Vojtko

Bloger 
  • Počet článkov:  297
  •  | 
  • Páči sa:  771x

Keď bolo PMD 85 hitom, uchvátili ma počítače. Na istý čas sa mi stali profesiou... Napokon ma však uchvátil Niekto iný. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaSvet v ktorom žijemedumkyKocúrkovo SRslovenčinaCirkev v súčasnostifinancovanie cirkviModlitbyŽivot KristaDejiny CirkviKristus a myZaujimavosti o svätých a cirkvMyjavaSpomienkyXXXLNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
INESS

INESS

107 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

223 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu