V piatok 30. apríla mi prišiel e-mail s uvedeným predmetom: "Deaktivácia licencie T-Com Magio internet Security."
V správe som sa dočítal:
Vážený zákazník,
Vaša licencia EAV-25137173 bola dnešným dňom deaktivovaná.
V prípade otázok kontaktujte linku technickej podpory na bezplatnom telefónom čísle 0800 123 777
T-COM
Samozrejme, že žiadnu takúto službu som od T-COMu nikdy nemal, a že e-mail mi prišiel na adresu, ktorú vraj už vo februári vymazali.
Uvažujem, či nechceli len ukázať, že omylom neposielajú len falošné faktúry, ale aj iné správy, a tak ma presvedčiť, že nebolo ich úmyslom len sa na faktúrach nezákonne obohatiť?
Pokaždé, keď mi zazvoní telefón, pozerám, či sa mi už zobrazí číslo volajúceho, o ktoré som žiadal. Ale márne...
Tak mi po vyššie uvedenej skúsenosti napadlo vyskúšať, či aspoň zrušili odkazovú službu, lebo medzičasom mi ďalší ľudia vraveli, že mi na telefóne nechali odkaz.
Zavolal som teda z mobilu na pevnú linku a nechal chvíľu zvoniť. Odkazová služba sa spoľahlivo ozvala...
O zobrazovanie čísla volajúceho a zrušenie odkazovej služby som kompetentného pracovníka "vyššieho segmentu" požiadal pred vyše dvomi týždňami!!!
Hlavne že T-COM napíše na koniec každého mailu: "Dakujeme Vam za vyuzivanie sluzieb spolocnosti T-Com."
Myslím, že nepotrvá dlho, a budem im môcť odpovedať: "NIET ZA ČO!"
A nebude to fráza, budem to myslieť doslovne.