1. Podstránka „O nás"
Kto ste? Aký je váš príbeh? Zákazníci vás budú mať oveľa radšej, ak pre nich nebudete iba abstraktným pojmom. Povedzte im, kto ste, čo ste, odkiaľ ste vyšli a kam idete.
2. Kontakt
Mal by obsahovať telefónne číslo, e-mail, adresu. V prípade, že napríklad vlastníte obchod, určite napíšte aj otváracie hodiny. Vyhnete sa tak frustrovaným zákazníkom, ktorí volajú v nevhodnú dobu alebo nebodaj navštívia predajňu vtedy, keď je zatvorená.
3. Mapa vašej stránky
Milujú ju vyhľadávače. A umožňuje, aby sa návštevník vášho webu vedel kamkoľvek dostať iba na dva kliknutia.
4. Prečo nakupovať u nás
Máte donášku zadarmo, predĺženú záruku, čokoľvek? Pochváľte sa. Ak neponúknete benefit, debata so zákazníkom sa presúva na cenu. A to nie je presne to, čo chcete.
5. Obchodné podmienky / právne informácie
Kryte si chrbát. Pre každý prípad.
6. Testimoniály
Je dobré, ak o vás nehovoria iba vaše vlastné ústa. Ponúknite svedectvo vašich existujúcich zákazníkov, budujete dôveru.
6 tipov pochádza z výborného videa Garetha Daviesa „eCommerce Rocks" , oplatí sa pozrieť, je to aj divácky zážitok - Gareth je, ehm... svojský.
Toto je prvé video zo série, ďalšie na Garethovej firemnej westránke. (Áno, ich stránka spĺňa všetkých 6. bodov ;-)