Martin Kováč
Najlepšie reklamy Pepsi
Väčšina TV reklám ostane v šedi nezáujmu, Pepsi vsadila na kreatívne a zábavne reklamné spoty. Tu sú tie najzaujímavejšie z nich.
Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík: Nezaradená, ::::TIPY A TRIKY::::, Tipy a triky - ETARGET, Tipy a triky - PPC, Tipy a triky - Webdizajn, Tipy a triky - SEO, Tipy a triky - Usability, Tipy a triky - Obsah webu, Tipy a triky - Podnikanie, Tipy a triky - Zákazníci, ::::Začíname s PPC::::, Základné pojmy, Začíname inzerovať, ::::Stalo sa::::, ETARGET, SEM, Vyhľadávače, Web 2.0, INTERNET, ::::rôzne::::, Linky na tento týždeň, Zábava, O čom je tento blog?
Väčšina TV reklám ostane v šedi nezáujmu, Pepsi vsadila na kreatívne a zábavne reklamné spoty. Tu sú tie najzaujímavejšie z nich.
Čím lepšia a užívateľsky prístupnejšia je vaša firemná webstránka, tým skôr sa jej návštevníci stanú aj vašimi zákazníkmi. Marketing Experiments, renomovaný portál, ktorý sa venuje rôznym polohám online marketingu, organizuje už túto stredu bezplatný webinár na tému Konverzia. Prihlásiť sa môže ktokoľvek.
V rámci kontextovej reklamy a marketingu pre vyhľadávače existuje celosvetovo niekoľko výborných blogov, ktoré vám môžu slúžiť ako výborná inšpirácia pri nastavovaní vašich vlastných kampaní. Search Engine Journal priniesol zoznam tých najlepších blogerov.
Podľa štatistík ETARGETu tento rok Slováci na internete vyhľadávali viackrát Vyvolených ako Superstar. Medzi ďalšie najčastejšie vyhľadávané slová už tradične patrili sex, zoznamka či horoskopy.
V porovnaní s 3. štvrťrokom minulého roka stúpli výdaje na internetovú reklamu o 33% na 4,2 miliardy dolárov. Rast reklamy medzi 2. a 3. kvartálom naopak nebol až taký dramatický - iba 2%.
Internet sa od od mája 2004 zdupľoval z 50 miliónov stránok na súčasných 100 miliónov. Iba tento rok narástol internet o 27 miliónov stránok. Môžu za to blogy?
Digitálne vysielanie sa začne na Slovensku už o rok. T-Mobile , Orange aj T-Com výrazne propagujú internetové pripojenie. Čo budú tieto dva faktory z dlhodobého hľadiska znamenať pre slovenskú reklamu?
Hrajte hlúpeho a ticho pracujte na svojom. Linky na tento týždeň, tentokrát o SEO blogeroch.
Stránka MarketingSherpa je taká dobrá a obsažná, že sa ju nebojím nazvať Googlom vo svete marketingu a online reklamy. Návštevníci tohto webu si nedávno zvolili 10 najlepších svetových blogov o marketingu a príbuzných témach. Prinášam najzaujímavejšie z nich.
Ako sa debatuje o online médiách vo svete? Pre inšpiráciu si kliknite tu a pozrite sa, čo aktuálne riešia chlapíci z tejto oblasti. Citácia z fóra: „Práve debatujem s niekým, kto neverí, že vyhľadávanie je efektívny, merateľný a vôbec dôveryhodný marketingový nástroj v porovnaní s TV, rádiom alebo časopismi. Je to tak trocha ako keby som sa hádal s niekým, kto stále verí, že zem je plochá.“