Martin Kováč
12 chýb, ktorých sa vyvarovať pri PPC kampani
1. Nemáte vhodnú pristávaciu stránku (landing page). 3. Nemeriate to, čo by ste mali merať. Netestujete vašu pozíciu. 9. Nevyužívate cielenie podľa období dňa.
Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík: Nezaradená, ::::TIPY A TRIKY::::, Tipy a triky - ETARGET, Tipy a triky - PPC, Tipy a triky - Webdizajn, Tipy a triky - SEO, Tipy a triky - Usability, Tipy a triky - Obsah webu, Tipy a triky - Podnikanie, Tipy a triky - Zákazníci, ::::Začíname s PPC::::, Základné pojmy, Začíname inzerovať, ::::Stalo sa::::, ETARGET, SEM, Vyhľadávače, Web 2.0, INTERNET, ::::rôzne::::, Linky na tento týždeň, Zábava, O čom je tento blog?
1. Nemáte vhodnú pristávaciu stránku (landing page). 3. Nemeriate to, čo by ste mali merať. Netestujete vašu pozíciu. 9. Nevyužívate cielenie podľa období dňa.
Pri výbere kľúčových slov pre vašu internetovú PPC kampaň by ste mali pamätať na to, že aj PPC má dlhý chvost (možno aj dlhý nos:) Long Tail („dlhý chvost“) je teória, ktorá popisuje model súčasného biznisu a môže vám výrazne pomôcť pri zostavovaní zoznamu kľúčových slov pre cielenú internetovú reklamu.