Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Tipy a triky - PPC

12 chýb, ktorých sa vyvarovať pri PPC kampani

Martin Kováč

12 chýb, ktorých sa vyvarovať pri PPC kampani

1. Nemáte vhodnú pristávaciu stránku (landing page). 3. Nemeriate to, čo by ste mali merať. Netestujete vašu pozíciu. 9. Nevyužívate cielenie podľa období dňa.

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 235x
  • 6
Pay-per-click má dlhý chvost

Martin Kováč

Pay-per-click má dlhý chvost

Pri výbere kľúčových slov pre vašu internetovú PPC kampaň by ste mali pamätať na to, že aj PPC má dlhý chvost (možno aj dlhý nos:) Long Tail („dlhý chvost“) je teória, ktorá popisuje model súčasného biznisu a môže vám výrazne pomôcť pri zostavovaní zoznamu kľúčových slov pre cielenú internetovú reklamu.

  • 6. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 092x
  • 3
SkryťZatvoriť reklamu