Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

INTERNET

Najlepšie videá na YouTube za rok 2006

Martin Kováč

Najlepšie videá na YouTube za rok 2006

Rok 2006 sa môže nazvať rokom online videa a komunitných projektov. Jedným z najznámejších je YouTube. Dychtiví surferi YouTube mali možnosť 5 dní hlasovať za videá v siedmich kategóriách.

  • 29. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 36 977x
  • 27
YouTube pre powerpointové prezentácie

Martin Kováč

YouTube pre powerpointové prezentácie

Z času na čas prednášam na univerzitách v Bratislave o online marketingu a PPC reklame. Dlho som rozmýšľal, ako najlepšie publikovať powerpointové slajdy z prednášok na mojom blogu. Odpoveď si ma našla sama - SlideShare, YouTube pre powerpoint.

  • 20. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 309x
  • 4
Rozhovor: Blogeri zo SME budú mať províziu z nákupu kníh

Martin Kováč

Rozhovor: Blogeri zo SME budú mať províziu z nákupu kníh

Michal Meško má 22 rokov a je spolumajiteľom internetového kníhkupectva Martinus.sk, ktoré minulý týžden získalo certifikát Slovak Gold. Druhýkrát v histórii tohoto ocenenia - po úspechu Profesie v roku 2004 – putoval certifikát internetovému projektu. A úplne prvýkrát ho dostal internetový obchod. Martinusu sa darí – a v rozhovore sa okrem iného dozviete, ako sa na jeho úspechu budú môcť podieľať aj blogeri.

  • 7. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 520x
  • 4
Čo znamená „cielenosť“ v cielenej internetovej reklame?

Martin Kováč

Čo znamená „cielenosť“ v cielenej internetovej reklame?

Slovo cielenosť je akousi mantrou rovnako pre firmy, ktoré sa zaoberajú search engine marketingom, aj pre inzerentov, ktorí cielené reklamné odkazy využívajú. Čo presne toto slovo v súvislosti s internetovou reklamou znamená?

  • 22. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 001x
  • 9
Platené vyhľadávanie je ako databázový marketing

Martin Kováč

Platené vyhľadávanie je ako databázový marketing

V čom sú si podobné kontextové internetové odkazy a databázový marketing? Podľa Irva Brechnera je cielená internetová reklama to isté, čo databázový a direct marketing - akurát rýchlejšia a výkonnejšia, akoby na steroidoch.

  • 20. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 000x
  • 2
Top 10 významov slova PPC

Martin Kováč

Top 10 významov slova PPC

PPC (pay-per-click) je v slovníku internetovej reklamy spôsob platby za inzerciu. Inzerent neplatí za počet zobrazení odkazu, ale iba za potenciálnych zákazníkov, ktorí na reklamný odkaz kliknú. Môže mať však PPC čosi spoločné aj s chlebom?

  • 8. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 218x
  • 12
1000x pizza pre Google

Martin Kováč

1000x pizza pre Google

V biznise často spolupracujete s predajcami, na ktorých váš obchod stojí a padá. Ak predajca odvedie svoju prácu na výbornú, čo spravíte? Pozvete ho na obed!

  • 20. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 108x
  • 7
Vznikol printový časopis o search marketingu

Martin Kováč

Vznikol printový časopis o search marketingu

Search Marketing Standard je prvým printovým časopisom o search marketingu na svete. Informácie z oblasti, ktorej najnovšie trendy ste mohli doteraz sledovať hlavne vďaka blogom, vás budú stáť iba 20 dolárov ročne.

  • 10. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 921x
  • 2
TOP 10 jobov v online marketingu

Martin Kováč

TOP 10 jobov v online marketingu

Možno som mal článok radšej nazvať 10 dôkazov, že ľudí ešte nenahradili počítače. Totižto, aj v digitálnom svete - napočudovanie – ešte stále pracujú najmä ľudia, nie „mašiny“.

  • 4. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 094x
  • 5
Kto chce platiť za veci, ktoré sú zadarmo?

Martin Kováč

Kto chce platiť za veci, ktoré sú zadarmo?

SEO (search engine optimalization, teda optimalizácia webstránok pre vyhľadávače) a PPC (cielená internetová reklama, pay-per-click). Dve súčasti marketingu na internete. Čo je lepšie?

  • 7. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 899x
  • 31
SkryťZatvoriť reklamu