Martin Kováč
Najlepšie videá na YouTube za rok 2006
Rok 2006 sa môže nazvať rokom online videa a komunitných projektov. Jedným z najznámejších je YouTube. Dychtiví surferi YouTube mali možnosť 5 dní hlasovať za videá v siedmich kategóriách.
Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík: Nezaradená, ::::TIPY A TRIKY::::, Tipy a triky - ETARGET, Tipy a triky - PPC, Tipy a triky - Webdizajn, Tipy a triky - SEO, Tipy a triky - Usability, Tipy a triky - Obsah webu, Tipy a triky - Podnikanie, Tipy a triky - Zákazníci, ::::Začíname s PPC::::, Základné pojmy, Začíname inzerovať, ::::Stalo sa::::, ETARGET, SEM, Vyhľadávače, Web 2.0, INTERNET, ::::rôzne::::, Linky na tento týždeň, Zábava, O čom je tento blog?
Rok 2006 sa môže nazvať rokom online videa a komunitných projektov. Jedným z najznámejších je YouTube. Dychtiví surferi YouTube mali možnosť 5 dní hlasovať za videá v siedmich kategóriách.
Z času na čas prednášam na univerzitách v Bratislave o online marketingu a PPC reklame. Dlho som rozmýšľal, ako najlepšie publikovať powerpointové slajdy z prednášok na mojom blogu. Odpoveď si ma našla sama - SlideShare, YouTube pre powerpoint.
Michal Meško má 22 rokov a je spolumajiteľom internetového kníhkupectva Martinus.sk, ktoré minulý týžden získalo certifikát Slovak Gold. Druhýkrát v histórii tohoto ocenenia - po úspechu Profesie v roku 2004 – putoval certifikát internetovému projektu. A úplne prvýkrát ho dostal internetový obchod. Martinusu sa darí – a v rozhovore sa okrem iného dozviete, ako sa na jeho úspechu budú môcť podieľať aj blogeri.
Slovo cielenosť je akousi mantrou rovnako pre firmy, ktoré sa zaoberajú search engine marketingom, aj pre inzerentov, ktorí cielené reklamné odkazy využívajú. Čo presne toto slovo v súvislosti s internetovou reklamou znamená?
V čom sú si podobné kontextové internetové odkazy a databázový marketing? Podľa Irva Brechnera je cielená internetová reklama to isté, čo databázový a direct marketing - akurát rýchlejšia a výkonnejšia, akoby na steroidoch.
PPC (pay-per-click) je v slovníku internetovej reklamy spôsob platby za inzerciu. Inzerent neplatí za počet zobrazení odkazu, ale iba za potenciálnych zákazníkov, ktorí na reklamný odkaz kliknú. Môže mať však PPC čosi spoločné aj s chlebom?
V biznise často spolupracujete s predajcami, na ktorých váš obchod stojí a padá. Ak predajca odvedie svoju prácu na výbornú, čo spravíte? Pozvete ho na obed!
Search Marketing Standard je prvým printovým časopisom o search marketingu na svete. Informácie z oblasti, ktorej najnovšie trendy ste mohli doteraz sledovať hlavne vďaka blogom, vás budú stáť iba 20 dolárov ročne.
Možno som mal článok radšej nazvať 10 dôkazov, že ľudí ešte nenahradili počítače. Totižto, aj v digitálnom svete - napočudovanie – ešte stále pracujú najmä ľudia, nie „mašiny“.
SEO (search engine optimalization, teda optimalizácia webstránok pre vyhľadávače) a PPC (cielená internetová reklama, pay-per-click). Dve súčasti marketingu na internete. Čo je lepšie?