Grafiti v Trnave. Prečo sa oplatí všímať si tie malé reklamné boxy?

V emailovej schránke mi často pristanú vtipné obrázky, ktoré si ľudia na Slovensku medzi sebou preposielajú. Nebolo by na tom nič zvláštne – určite často prídu rôzne vtipy aj vám. Ale...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ale mne sa občas stane, že mi prídu na firemný email screenshoty produktu našej firmy - textových reklamných odkazov. Screenshoty zacielenia reklám Etargetu. Pozrime sa spolu na ne.

A) Rydlo a idioti v politike

Pri nedávnej kauze s minulosťou poslanca SNS Jozefa Rydla sa pod článkom o tomto "profesorovi" na Pravda.sk ukázali takéto odkazy. Viac k screenshotu na blogu Juraja Javorského.

Obrázok blogu



B) Polícia a šetrné odstránenie grafiti

Určite ste počuli o zásahupolicajtov v Trnave. Do emailovej schránky mi doputoval screen našichodkazov pri článku o zásahu. Hlavička mailu znela – „kontextovka jak svina“. Kontextová reklama totiž predávala šetrné odstraňovanie grafiti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Detailný pohľad na článok:

Obrázok blogu


A detailný pohľad na odkaz šetrnejší ako polícia:)

Obrázok blogu


Prečo však o tom píšem?

Screenshotov o presnej,a v týchto prípadoch aj vtipnej cielenosti, možno časom pribudneviac. Cielenie reklamných odkazov stále vo firme ladíme. V prvom kole sme sa snažili odstrániť nevhodné odkazy, ktoré sa zobrazovali napríklad pri tragickýchudalostiach. Tie sa nám – aspoň z väčšej časti – podarilo v našom systéme eliminovaťuž dávnejšie.

Krokdva sme spustili práve pred pár dňami. Inzerenti v Etargetesi budú môcť nastaviť okrem cielenia na reklamy na základe popisu produktu aj ďalší rozmer – tzv. zákazníckeslová, cielenie smerujúce na záujmy surfera. Vďaka týmto zákazníckym slovám by mala byť reklama ešte cielenejšia a prínosnejšiapre čitateľa.

SkryťVypnúť reklamu

Príklad: kým doteraz ste sa pri článkochnapríklad o motorových pílach mohli stretnúť najmä s odkazmi namotorové píly, dnes tu nájdete aj odkazy napríklad na ochranné odevy, predajnedrevotriesky, priemyselné náradie a podobne.

Alebo príklad z iného súdka - firma,ktorá ponúka internetovú reklamu a chce osloviť živnostníkov, by mala pridať zákazníckeslová ako: daňové priznanie, futbal,poistenie, kopírka, nákladné auto atď.

Reklama sa tak bude zobrazovaťpodľa dvoch typov kľúčových slov:

1. produktové kľúčové slová, ktoré zobrazia reklamu, ktorá ponúka približne to isté, o čom sa v článku píše

2. a zákaznícke kľúčovéslová, ktoré zabezpečia, že sa budú častejšie zobrazovať reklamy, v ktorých jeprodukt určený všetkým tým, ktorých zaujíma daný článok.

SkryťVypnúť reklamu

A takto to vyzerá vo vnútri systému:

Obrázok blogu


Hádam to bude krôčik bližšie k tomu, abyreklama nebola pre ľudí iba otravným nutným zlom, ale najmä užitočným zdrojominformácií.

Čo myslíte?

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

766 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu