Interaktívna reklama na Slovensku

Digitálne vysielanie sa začne na Slovensku už o rok. T-Mobile , Orange aj T-Com výrazne propagujú internetové pripojenie. Čo budú tieto dva faktory z dlhodobého hľadiska znamenať pre slovenskú reklamu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

1. Televíznareklama ako ju poznáme sa bude pomaly vytrácať, prípadne zlacnie. Stúpne počet „brandovaných"relácií či dokonca celých programov. Product placement v televíznych reláciáchbude na dennom poriadku.


2. Výdavky nainternetovú reklamu porastú ešte väčším tempom. Internet sa však nestane vážnoukonkurenciou TV - integruje sa do nej.


3. Počettelevíznych kanálov stúpne. Reklama bude - podobne ako dnes vidno pri cielenejinternetovej reklame (PPC) - presnejšie namierená, naraz sa bude vysielaťviacero verzií reklamy na jeden produkt.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


4. Reklamnéštatistiky budú ešte presnejšie ako pri súčasných peoplemetroch.


5. Zabávať nás bude viac interaktívnych reklám.

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
INESS

INESS

110 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu