Interaktívna reklama na Slovensku

Písmo: A- | A+

Digitálne vysielanie sa začne na Slovensku už o rok. T-Mobile , Orange aj T-Com výrazne propagujú internetové pripojenie. Čo budú tieto dva faktory z dlhodobého hľadiska znamenať pre slovenskú reklamu?

1. Televízna reklama ako ju poznáme sa bude pomaly vytrácať, prípadne zlacnie. Stúpne počet „brandovaných" relácií či dokonca celých programov. Product placement v televíznych reláciách bude na dennom poriadku.


2. Výdavky na internetovú reklamu porastú ešte väčším tempom. Internet sa však nestane vážnou konkurenciou TV - integruje sa do nej.


3. Počet televíznych kanálov stúpne. Reklama bude - podobne ako dnes vidno pri cielenej internetovej reklame (PPC) - presnejšie namierená, naraz sa bude vysielať viacero verzií reklamy na jeden produkt.


4. Reklamné štatistiky budú ešte presnejšie ako pri súčasných peoplemetroch.


5. Zabávať nás bude viac interaktívnych reklám.

 

 

Skryť Zatvoriť reklamu