Požičovňa v Košiciach: 76 áut na výber

Ľudia na internete sa správajú podobne ako mravce v prírode. Tie si nepamätajú miesto, kde boli, ale cestu, akou sa niekde dostali. Ani surfer si často nepamätá názov vašej webstránky. V hlave mu však zostane spôsob, akým sa tam dostal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vo štvrtej časti seriálu Tipy a triky ETARGET si ukážeme, ako ľuďom opäť o čosi uľahčiť hľadanie vášho webu.

>
Zásada 10 - Košičania, myslite lokálne

Ak je to vhodné pre vašu službu/produkt, v texte reklamného odkazu spomeňte lokalitu, kde poskytujete svoje služby. Tak získate pozornosť práve tých ľudí, ktorým je služba určená.

To platí nielen pre lokálne firmy, ale aj pre celoslovenské spoločnosti s pobočkami v regiónoch.


Príklad:

=> Banskobystrický plynár by určite mal mať v odkaze plynárenske a kurenárske práce v Banskej Bystrici a okolí.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

=> Ak niekto napíše do vyhľadávača požičovňa áut Žilina, odkaz, ktorý sa mu zobrazí, by mal obsahovať spojenie požičovňa áut v Žiline, aj keď ide o sieť požičovní s celoslovenskou pôsobnosťou.


>
Zásada 11: V odkaze uveďte meno vašej spoločnosti

V reklamnom odkaze ETARGET uveďte meno vašej spoločnosti vtedy, ak vašu značku zákazníci poznajú a je pre nich zárukou napríklad kvality či dobrej ceny. Potenciálny zákazník si radšej klikne na niečo známe ako na nekonkrétny textový odkaz.

Príklad:

=>Známa cestovná kancelária pre dobrodruhov BUBO by si napríklad mala zostaviť odkaz v podobe:

Dobrodružná dovolenka na Islande s CK BUBO
Mesiac na čarokrásnom Islande už za 38 000 Sk

SkryťVypnúť reklamu

www.bubo.sk

>
Zásada 12: Neplytvajte miestom

Nadväzuje na 11. Ak ste zatiaľ neznáma firma, neplytvajte miestom a značku vašej firmy radšej neuvádzajte. Držte sa zásady, že menej je viac. To znamená - informujte iba o produkte, uveďte iba nevyhnutne dôležité informácie pre zákazníka, aby vedel, čo ponúkate.

Čím viac slov, tým väčšia šanca, že sa to nikomu nebude chcieť čítať.

Príklad:

=> Malá firma zo záhradkarskymi potrebami si chcela zjednodušiť prácu s ETARGETom a pripravila jeden univerzálny odkaz pre celý dodávaný sortiment. Na slovo závlaha sa im zobrazil odkaz s názvom firmy a textom:

„U nás môžete kúpiť sadenice kvetov a stromov, široký sortiment náradia, zavlažovacie systémy, fontánky, dlažbu, trávniky a záhradné altánky.

SkryťVypnúť reklamu

Ak chce firma klienta zaujať plus stručne a jednoducho odpovedať na zákazníkovu potrebu (napríklad napíše do vyhľadávača slovo „závlaha"), tak ho zaujme odkazom:

"Závlahové systémy a príslušenstvo, teraz so sezónnou zľavou 15%"

>
Zásada 13: Začiatočné písmená názvu vašej webovej stránky píšte veľkými písmenami

Príklad:

=> www.MojaAdresa.sk

>
Zásada 14: Inzerujte nepretržite

Analýza správania užívateľov internetu preukázala, že si často pamätajú cestu, akou sa dostali na zaujímavú webstránku, ale nepamätajú si jej názov. Z tohto dôvodu sa vyplatí inzerovať nepretržite, aby vašu webstránku rovnakým spôsobom našiel aj zákazník, ktorý si ju vyhľadal a navštívil už pred časom, no nakupovať sa rozhodol až dnes.

SkryťVypnúť reklamu

Príklad:

Do ETARGETu nám nedávno volal chlapík, ktorý asi pred týždňom našiel odkaz na firmu, zabezpečujúcu domény a webhosting. Ich stránku si prešiel a páčila sa mu ponuka. Po týždni sa rozhodol, že si ich službu objedná, ale názov si nepamätal a žiaľ medzi odkazmi už danú firmu nenašiel (nemali doplnený kredit a ich odkaz sa nezobrazoval). Službu pravdepodobne veľmi chcel a preto sa obrátil na nás. Pomohli sme mu, ale koľko vašich zákazníkov bude váš odkaz zháňať takto zodpovedne?

>
A nakoniec zásada 15: Ak chcete s čímkoľvek pomôcť, napíšte do ETARGETu :-)

Alebo sa ozvite mne na blogger@etarget.sk

Tagy: ETARGET PPC tipy+triky Pridaj článok do: asdf.sk Linkuj.cz!

Minulé časti seriálu Tipy a triky ETARGET:

Zásada 1 až 3 - Ako zvýšiť efektivitu reklamného odkazu o 35%?

Zásada 4 až 7 - Kúpte si slová a nezabudnite na zadarmo

Zásada 8 až 10 - Za chyby sa platí... Menej

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,093 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

278 článkov
INESS

INESS

110 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

152 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

106 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu