Požičovňa v Košiciach: 76 áut na výber

Písmo: A- | A+

Ľudia na internete sa správajú podobne ako mravce v prírode. Tie si nepamätajú miesto, kde boli, ale cestu, akou sa niekde dostali. Ani surfer si často nepamätá názov vašej webstránky. V hlave mu však zostane spôsob, akým sa tam dostal.

Vo štvrtej časti seriálu Tipy a triky ETARGET si ukážeme, ako ľuďom opäť o čosi uľahčiť hľadanie vášho webu.

>
Zásada 10 - Košičania, myslite lokálne

Ak je to vhodné pre vašu službu/produkt, v texte reklamného odkazu spomeňte lokalitu, kde poskytujete svoje služby. Tak získate pozornosť práve tých ľudí, ktorým je služba určená.

To platí nielen pre lokálne firmy, ale aj pre celoslovenské spoločnosti s pobočkami v regiónoch.


Príklad:

=> Banskobystrický plynár by určite mal mať v odkaze plynárenske a kurenárske práce v Banskej Bystrici a okolí.

=> Ak niekto napíše do vyhľadávača požičovňa áut Žilina, odkaz, ktorý sa mu zobrazí, by mal obsahovať spojenie požičovňa áut v Žiline, aj keď ide o sieť požičovní s celoslovenskou pôsobnosťou.


>
Zásada 11: V odkaze uveďte meno vašej spoločnosti

V reklamnom odkaze ETARGET uveďte meno vašej spoločnosti vtedy, ak vašu značku zákazníci poznajú a je pre nich zárukou napríklad kvality či dobrej ceny. Potenciálny zákazník si radšej klikne na niečo známe ako na nekonkrétny textový odkaz.

Príklad:

=>Známa cestovná kancelária pre dobrodruhov BUBO by si napríklad mala zostaviť odkaz v podobe:

Dobrodružná dovolenka na Islande s CK BUBO
Mesiac na čarokrásnom Islande už za 38 000 Sk

www.bubo.sk

>
Zásada 12: Neplytvajte miestom

Nadväzuje na 11. Ak ste zatiaľ neznáma firma, neplytvajte miestom a značku vašej firmy radšej neuvádzajte. Držte sa zásady, že menej je viac. To znamená - informujte iba o produkte, uveďte iba nevyhnutne dôležité informácie pre zákazníka, aby vedel, čo ponúkate.

Čím viac slov, tým väčšia šanca, že sa to nikomu nebude chcieť čítať.

Príklad:

=> Malá firma zo záhradkarskymi potrebami si chcela zjednodušiť prácu s ETARGETom a pripravila jeden univerzálny odkaz pre celý dodávaný sortiment. Na slovo závlaha sa im zobrazil odkaz s názvom firmy a textom:

„U nás môžete kúpiť sadenice kvetov a stromov, široký sortiment náradia, zavlažovacie systémy, fontánky, dlažbu, trávniky a záhradné altánky.

Ak chce firma klienta zaujať plus stručne a jednoducho odpovedať na zákazníkovu potrebu (napríklad napíše do vyhľadávača slovo „závlaha"), tak ho zaujme odkazom:

"Závlahové systémy a príslušenstvo, teraz so sezónnou zľavou 15%"

>
Zásada 13: Začiatočné písmená názvu vašej webovej stránky píšte veľkými písmenami

Príklad:

=> www.MojaAdresa.sk

>
Zásada 14: Inzerujte nepretržite

Analýza správania užívateľov internetu preukázala, že si často pamätajú cestu, akou sa dostali na zaujímavú webstránku, ale nepamätajú si jej názov. Z tohto dôvodu sa vyplatí inzerovať nepretržite, aby vašu webstránku rovnakým spôsobom našiel aj zákazník, ktorý si ju vyhľadal a navštívil už pred časom, no nakupovať sa rozhodol až dnes.

Príklad:

Do ETARGETu nám nedávno volal chlapík, ktorý asi pred týždňom našiel odkaz na firmu, zabezpečujúcu domény a webhosting. Ich stránku si prešiel a páčila sa mu ponuka. Po týždni sa rozhodol, že si ich službu objedná, ale názov si nepamätal a žiaľ medzi odkazmi už danú firmu nenašiel (nemali doplnený kredit a ich odkaz sa nezobrazoval). Službu pravdepodobne veľmi chcel a preto sa obrátil na nás. Pomohli sme mu, ale koľko vašich zákazníkov bude váš odkaz zháňať takto zodpovedne?

>
A nakoniec zásada 15: Ak chcete s čímkoľvek pomôcť, napíšte do ETARGETu :-)

Alebo sa ozvite mne na blogger@etarget.sk


Tagy: ETARGET PPC tipy+triky Pridaj článok do: asdf.sk Linkuj.cz!



Minulé časti seriálu Tipy a triky ETARGET:

Zásada 1 až 3 - Ako zvýšiť efektivitu reklamného odkazu o 35%?

Zásada 4 až 7 - Kúpte si slová a nezabudnite na zadarmo

Zásada 8 až 10 - Za chyby sa platí... Menej

Skryť Zatvoriť reklamu