Viete, o čom je reč? Nebojte sa, takto teda písať nebudem.
Volám sa Martin Kováč a pracujem už niekoľko rokov v oblasti internetového marketingu a online médií. Dennodenne sa v práci – momentálne som country manažérom spoločnosti Etarget pre Slovensko – stretávam s podobnou “hantýrkou” a odborným slangom, ktorému ani čert nerozumie. A aj keď je oblasť internetovej reklamy, vyhľadávacích strojov a podnikania na internete veľmi zaujímavá a perspektívna, kopec ľudí sa jej bojí práve kvôli množstvu neznámych výrazov. Na Slovensku o tejto oblasti ani nikto nepíše a čítať zahraničné blogy so zložitým výrazivom nie je veľmi zábavná vec. Preto som sa rozhodol, že môj blog o tejto oblasti budem písať jednoducho a čítavo.
A ako to celé bude vyzerať?
Online médiami a novými formami komunikácie som sa zaoberal už pred príchodom do ETARGETu, no tu mám možnosť vyskúšať v reáli nové veci, ktoré dnes na Slovensku robí málokto. Internetová komunikácia je veľmi perspektívne odvetvie a kým pred pár rokmi som bol napríklad k elektronickým novinám nedôverčivý, dnes čítam oveľa viac “pédeefiek” ako papiera. A menej papiera čítajú aj zákazníci, čo si pomaly začína uvedomovať aj množstvo firiem. Dvakrát si rozmyslia, či dať desiatky tisíc do reklamy v tradičných médiách, alebo za pár tisícoviek spraviť šikovnú kampaň na webe.
Médiá sa teda v poslednom čase hýbu veľmi výrazne a ja budem v mojich príspevkoch sledovať, kam, prečo, začo a načo.
Okrem článkov vám v rubrike “Linky na tento týždeň“ pravidelne prinesiem aj odkazy na články, ktoré si určite treba prečítať, ak sa o internet a marketing zaujímate.
Aj keď som sľúbil, že zložito písať určite nebudem, prosím o prepáčenie – dovolím si to ešte raz: Prosím, nezabudnite subscribnúť moje RSS, čeknúť del.iciou.us, kliknite na tagy a kontaktujte ma cez IM. Vďaka.
Tagy: vyhľádavanie PPC