Raz za čas sa pomýli 100% ľudí

Pri písaní do internetového vyhľadávača môj budúci zákazník poplietol písmenká v hľadanom slove. Pozveme ho aj tak na našu stránku?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Seriál tipy a triky ETARGET.

Ako som spomenul v minulej časti seriálu, úspešné kampane v ETARGETe majú často viac ako 250 kľúčových slov, v niektorých prípadoch sa ich počet vyšplhá až na viac ako 2000 slov. Nielen ich počtom však môžete zvýšiť úspešnosť reklamnej kampane.


>

Zásada 7: Inzerujte aj na množné číslo kľúčového slova

Slovenčina je gramaticky zložitý jazyk a veľa ľudí pri vyhľadávaní na internete používa množné číslo alebo rozličné tvary slov. Váš odkaz by sa mal zobraziť aj pri rôznych gramatických tvaroch slov.
Príklad: => Ak vlastníte kvetinárstvo, okrem základného tvaru kvet inzerujte aj na slová kvety, kvetiny, kytica kvetov.    

> Zásada 8: Inzerujte aj na nesprávne napísané slová  V rýchlosti človek často do internetového vyhľadvača vyhladača vyhľadávača napíše aj nesprávne slovo. Inzerujte preto aj na takéto slová – preklik je lacnejší a zväčša na ne vaši konkurenti neinzerujú. Platí to o to viac, ak vami inzerované kľúčové slovo je dlhé, obsahuje „y“ či je nebodaj cudzie.
Príklad: => Ak niekto hľadá business, polypropylén, HSDPA technológiu alebo administratívu, verte tomu, že sa čas od času pomýli. Inzerujte aj na tieto slová – nič vás to nestojí a môže vám to priniesť nových zákazníkov.    

> Zásada 9: Opakujte slová v rôznych spojeniach Čím presnejšie trafíte výraz, ktorý zákazník hľadá, tým väčšia je vaša šanca na úspech.  
Príklad: => Okrem spojenia včelí med použite aj včelí agátový med, kvetový včelí med. => Inzerujte na spojenia farebná tlačiareň, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň. => Popri životná poistka určite nezabudnite ani na životné poistenie alebo životné a úrazové poistenie.
   

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minulé časti seriálu:

Zásada 1 až 2 - Ako zvýšiť efektivitu reklamného odkazu o 35%?

Zásada 3 až 6 – Kúpte si slová a nezabudnite, že zadarmo

Tagy: ETARGET PPC tipy+triky Pridaj článok do: asdf.sk Linkuj.cz!

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,074 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

766 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu