Raz za čas sa pomýli 100% ľudí

Pri písaní do internetového vyhľadávača môj budúci zákazník poplietol písmenká v hľadanom slove. Pozveme ho aj tak na našu stránku?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Seriál tipy a triky ETARGET.

Ako som spomenul v minulej časti seriálu, úspešné kampane v ETARGETe majú často viac ako 250 kľúčových slov, v niektorých prípadoch sa ich počet vyšplhá až na viac ako 2000 slov. Nielen ich počtom však môžete zvýšiť úspešnosť reklamnej kampane.


>

Zásada 7: Inzerujte aj na množné číslo kľúčového slova

Slovenčina je gramaticky zložitý jazyk a veľa ľudí pri vyhľadávaní na internete používa množné číslo alebo rozličné tvary slov. Váš odkaz by sa mal zobraziť aj pri rôznych gramatických tvaroch slov.
Príklad: => Ak vlastníte kvetinárstvo, okrem základného tvaru kvet inzerujte aj na slová kvety, kvetiny, kytica kvetov.    

> Zásada 8: Inzerujte aj na nesprávne napísané slová  V rýchlosti človek často do internetového vyhľadvača vyhladača vyhľadávača napíše aj nesprávne slovo. Inzerujte preto aj na takéto slová – preklik je lacnejší a zväčša na ne vaši konkurenti neinzerujú. Platí to o to viac, ak vami inzerované kľúčové slovo je dlhé, obsahuje „y“ či je nebodaj cudzie.
Príklad: => Ak niekto hľadá business, polypropylén, HSDPA technológiu alebo administratívu, verte tomu, že sa čas od času pomýli. Inzerujte aj na tieto slová – nič vás to nestojí a môže vám to priniesť nových zákazníkov.    

> Zásada 9: Opakujte slová v rôznych spojeniach Čím presnejšie trafíte výraz, ktorý zákazník hľadá, tým väčšia je vaša šanca na úspech.  
Príklad: => Okrem spojenia včelí med použite aj včelí agátový med, kvetový včelí med. => Inzerujte na spojenia farebná tlačiareň, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň. => Popri životná poistka určite nezabudnite ani na životné poistenie alebo životné a úrazové poistenie.
   

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minulé časti seriálu:

Zásada 1 až 2 - Ako zvýšiť efektivitu reklamného odkazu o 35%?

Zásada 3 až 6 – Kúpte si slová a nezabudnite, že zadarmo

Tagy: ETARGET PPC tipy+triky Pridaj článok do: asdf.sk Linkuj.cz!

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,093 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

278 článkov
INESS

INESS

110 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

152 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

106 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu