Raz za čas sa pomýli 100% ľudí

Písmo: A- | A+

Pri písaní do internetového vyhľadávača môj budúci zákazník poplietol písmenká v hľadanom slove. Pozveme ho aj tak na našu stránku?

Seriál tipy a triky ETARGET.

Ako som spomenul v minulej časti seriálu, úspešné kampane v ETARGETe majú často viac ako 250 kľúčových slov, v niektorých prípadoch sa ich počet vyšplhá až na viac ako 2000 slov. Nielen ich počtom však môžete zvýšiť úspešnosť reklamnej kampane.


>

Zásada 7: Inzerujte aj na množné číslo kľúčového slova

Slovenčina je gramaticky zložitý jazyk a veľa ľudí pri vyhľadávaní na internete používa množné číslo alebo rozličné tvary slov. Váš odkaz by sa mal zobraziť aj pri rôznych gramatických tvaroch slov.


Príklad:
=> Ak vlastníte kvetinárstvo, okrem základného tvaru kvet inzerujte aj na slová kvety, kvetiny, kytica kvetov.   


>
Zásada 8: Inzerujte aj na nesprávne napísané slová  
V rýchlosti človek často do internetového vyhľadvača vyhladača vyhľadávača napíše aj nesprávne slovo. Inzerujte preto aj na takéto slová – preklik je lacnejší a zväčša na ne vaši konkurenti neinzerujú. Platí to o to viac, ak vami inzerované kľúčové slovo je dlhé, obsahuje „y“ či je nebodaj cudzie.

Príklad:
=> Ak niekto hľadá business, polypropylén, HSDPA technológiu alebo administratívu, verte tomu, že sa čas od času pomýli. Inzerujte aj na tieto slová – nič vás to nestojí a môže vám to priniesť nových zákazníkov.   


>
Zásada 9: Opakujte slová v rôznych spojeniach
Čím presnejšie trafíte výraz, ktorý zákazník hľadá, tým väčšia je vaša šanca na úspech.  

Príklad:
=> Okrem spojenia včelí med použite aj včelí agátový med, kvetový včelí med.
=> Inzerujte na spojenia farebná tlačiareň, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň.
=> Popri životná poistka určite nezabudnite ani na životné poistenie alebo životné a úrazové poistenie.
 
 

Zásada 3 až 6 – Kúpte si slová a nezabudnite, že zadarmo

Tagy: ETARGET PPC tipy+triky Pridaj článok do: asdf.sk Linkuj.cz!

Skryť Zatvoriť reklamu