T-Mobile ponúka novoročný darček „zadarmo“

Dnes som si v novinách všimol reklamu, v ktorej T-Mobile ponúka všetkým zákazníkom svetový hit „All Right Now“ ako volací tón zadarmo, aby sme „začali Nový rok svetovo“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

„OK,“ povedal som si, „keď je zadarmo, stiahnem si ho. Ak sa mi nebude páčiť, jednoducho ho vymažem.“ Začal som teda študovať inštrukcie: „Pošlite SMS s textom VT 2006 na číslo 12XXX... Objednávacia SMS je spoplatňovaná ako štandardná SMS podľa užívateľského programu.“ „Dobre,“ vravel som si, „jedna esemeska hore-dole,“ hoci ma nikdy volacie tóny zvlášť nevzrušovali. Už už som siahal po mobile, ale medzitým som ešte dočítaval poznámku na konci reklamy: „Stiahnutím volacieho tónu sa aktivuje služba Volacie tóny s mesačným poplatkom 19 Sk bez DPH a pre Easy 29 Sk s DPH.“ Tak buď som ja blbý alebo T-Mobile zavádza. Čo je to za darček zadarmo pre všetkých, keď sa zákazníkovi, ktorý nemá aktivovanú službu „Volacie tóny“, automaticky so stiahnutím darčekového volacieho tónu aktivuje služba s mesačným poplatkom 23 Sk, resp. 29 Sk? Následne, ak si službu nedeaktivuje (čo sa môže hocikomu ľahko stať, či už z nevedomosti alebo zo zábudlivosti) môže nič netušiac ročne prísť o 348 Sk. Viem, že je to smiešna suma v porovnaní napríklad s celoživotnými úsporami, o ktoré ukrátili niektorých ľudí nebankové subjekty, ale principiálne to tiež nie je úplne fair play. Neskôr som si túto reklamu všimol aj v televízii (chalan, ktorému sa zviezlo auto do jazera, volá otcovi, že mu umyl auto). Text VT 2006 a telefónne číslo, na ktoré treba zaslať SMS sú zobrazené cez pol obrazovky plus prečítané hlásateľom, ale potreba aktivácie služby „Volacie tóny“ je napísaná v dolnom rohu obrazovky mikroskopickým textom, ktorý divák nemá šancu prečítať.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Reklama mi často pripadá niečo ako červík na rybárskej udici. Pre rybu vyzerá nanajvýš lákavo, ale v konečnom dôsledku má z nej rybár oveľa väčší osoh ako ryba samotná. Tá sa po chvíľke nadšenia z chutnej návnady ostane len bezmocne trepotať na háčiku, ktorý pod návnadou nebolo vidno.

Daniel Miklošovič

Daniel Miklošovič

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  35x

Učiteľ angličtiny. Záľuby: beh, turistika, cyklistika, šach, hudba. Zoznam autorových rubrík:  BehAngličtinaŠkolstvoVieraPolitikaPostrehy

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

766 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

91 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu