
Dej začína rozhovorom mladého ambiciózneho manažéra Iana, na prvý pohľad sebavedomého „majstra sveta“ s novým postarším SBSkárom Petrom. Dáva mu jasne najavo ako to v Hypermarkete chodí. Očakáva od neho rýchle odhalenie zlodeja, inak je jeho existencia vo firme neistá.
Satiricky v jednej scéne zaznieva recitačný hlas staršej dámy Anny, ponúka rôzne absurdné výhody pri nákupe akciového tovaru. Cítiť zámernú preexponovanosť, upriamenú na ducha doby, vraví: ak nenakupujete tak vlastne nežijete. Niekde aj zaznie prirovnanie hypermarketu ku kostolu. Myslím, že kňazi v rámci kázní o dôležitosti nedeľného odpočinku, by toto dielo mohli odporúčať všetkými desiatimi... Je to vynikajúca provokácia na zamyslenie. Nezvyknem nedeľu tráviť v obchodoch, ale som momentálne zmotivovaná vyhnúť sa im s väčšou intenzitou.:-)
Mladá nezávislá predavačka Eva v oddelení hudby nemôže vystáť istú paničku, čo tam stále počúva CD, ktoré si nikdy nekúpi. A tak si do nej utiera ústa, kým ona počúva Vivaldiho. Jej slová zachytí Ian, preradí ju do oddelenia s mäsom, keďže tá dáma je jeho manželka. Eva nadáva aj pri mäse a pritom fajčí. Ian prinúti Petra, aby ju vyhodil. Peter tak získava pevnejšiu pozíciu v zamestnaní.
Ianova manželka Karin je dabingová herečka, bývalá detská hviezda. Prichádza ju navštíviť do roboty jej matka Anna. Nielen z tejto scény sa valia egoistické požiadavky, prehlušujúce akúkoľvek schopnosť načúvať niekomu inému ako sebe. Dvaja ľudia vedľa seba rozprávajú a sú to väčšinou len monológy. Bolo by to smiešne, ak by to typicky nevystihovalo naše časté správanie sa v bežnom živote.
Medzi tým sa pri návšteve Anny u Petra (Peter vlastní aj firmu zaoberajúcu sa nahrávkami, Anna si chce dať nahrať spomienky z minulosti) dozvedáme o jej nešťastnom manželstve s neverným mužom a jej recitačnom umení. Opäť je to na zvýraznenie preexponované, najmä prednesom jednej perverznej básne. Peter si ju tajne nahrá, tým pomaličky odhaľuje svoju eštebácku minulosť a narušenú psychiku. Nahráva, sleduje z pasie a ako sám tvrdí pre poriadok. Uznáva nový systém, keďže ten si spokojne s tými ako je on podáva ruky.
Karin v očakávaní veľkej šance v nemeckom filme o prostitútke sa doma učí text. Ian ju povzbudzuje v jej úsilí. Ostane mierne vytočený, keď sa dozvie, že jeho žena sa pracovne vyspala s producentom tak ako aj ostatné uchádzačky. Karin požiada manžela aby jej zohnal nejakú prostitútku, pre lepšie vcítenie sa do roly.
Ian naďabí na Evu. Eva ho začína priťahovať. Baví ju provokovať ho, na chvíľku jej leží pri nohách, aby dosiahol uspokojenie svojich pudov.V trojici sa rozprávajú. Ian sa zdá byť zamilovaný do Evy. Karin si všetko zapisuje. Eva si z nej miestami robí žarty, na odľahčenie výpovede o tom kto je to prostitútka.
Ian sa opitý nachádza v Petrovom byte. Z Petra sa vykľuje Evin otec, robí Ianovi výčitky za jej zmiznutie. Je vo svojom živle, keď sa môže na ňom vyzúriť eštebáckymi metódami. Uverí Ianovi, že ju miluje a podávajú si ruky. Ian sa dozvie, že Eva chcela byť ako dieťa herečkou.
Karin presvedčila samu seba, počas Ianovej aférky s Evou, že nie je v živote nič lepšie ako sa rozviesť a začať odznova. Je zahľadená do seba, nie je schopná počúvať vlastnú matku keď jej vraví, že zomiera na rakovinu. Anna nikdy nevnímala skutočné pocity svojej dcéry. Obe sú uzavreté v samote. Anna v jeden deň robí všetko posledný krát. Jej osamelosť v chorobe je fatálna a vedie ju k extrémnym prejavom.
Ian nájde Evu v Nemecku. Zistí, že producent si ju vybral na stvárnenie roly, o ktorú mala záujem Karin. A pritom sa s ním nevyspala. Z Evy je veľká hviezda. Prichádzajú do hypermarketu na autogramiádu. V sugestívnej scéne rozhovoru výčitiek a prosieb medzi otcom a dcérou Eva poodhalí skryté pocity. Ian sa pokúša telefonicky spojiť s manželkou, ignoruje ho. Eva ho pri tom prichytí, pri hádke stratí vedomie. Ian ju odváža do nemocnice. Havarujú. Karin nereaguje na správu o jeho smrti. Veľký syn sa hrá s autíčkami, čo mu ocko posielal. Jeho mama kamsi neprítomne hľadí.