Sestra, nakoľko je skúškové obdobie na VŠ, docestovala sem na skúšku a hneď aj cestovala domov. Zakúpila si preto lístok na IC do Košíc. Na železničnej stanici zašla do bufetu kúpiť si niečo pod zub. Ponáhľala sa, bola unavená, nesústredená, vlak mal odchod za pár minút - zabudla v obchodte kompletné celé doklady + peniaze a dokonca aj celý nákup a nastúpila do vlaku. Vo vlaku sprievodca oznámil sestre, že si bude musieť vystúpiť a nasledovať kolegov policajtov, resp. že si zakúpi nový lístok. Samozrejme s prirážkou za zakúpenie vo vlaku. Na to mu sestra už 2x zopakovala, že nemá ani peniaze :-), na čo bola jednoducho obvinená, že je podvodník a že takto ich chcú dobehnúť cestujúci neustále. Nakoľko máme mobily a sme celkom slušná rodina - šiel som ochotne na stanicu a peňaženku aj s dokladmi a peniazmi som v tom bufete našiel. Dokonca mi vydali aj nákup. Bol som veľmi rád a vydýchol som si, že je to všetko na dobrej ceste. Zašiel som teda na informácie a chcel nejaké info o tom ako postupovať teraz, keď prakticky môžem dokázať, že sestra neklame a že má lístok riadne zakúpený. Odpoveď jasná - môžem vrátiť lístok, ale keďže od zakúpenia ubehlo viac ako 2 hodiny tak mi strhnú 10% z ceny lístka. Následne mi odporučili aby si sestra vo vlaku zakúpila lístok. Keď mi to isté zopakovala aj zodpovedná osoba na centre služieb zákazníkom ŽSR, nemal som už chuť ďalej niečo robiť, resp. nevedel som čo. Len mi bolo divné, že je problém kontaktovať sprievodcu mobilom o takejto - myslím si že nie bežnej - situácii a vystaviť náhradný doklad. Lenže tu je problem zrejme nie v tom, že im chýbajú mobily, resp. vysielačky ... ale o tom, že zisk je tutok na prvom mieste a je jedno za akú cenu.
24. máj 2006 o 23:33
Páči sa: 0x
Prečítané: 963x
... čierny pasažier
Z každej strany počúvam ako ŽSR skvalitňujú svoje služby. Skvalitňujú cestovanie. Stavajú železničné stanice, rekonštruujú trať. Mal som dnes možnosť sa o tom presvedčiť na vlastnej koži ako sa riadia heslom: Náš zákazník, náš pán!.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(7)