Keď sa dvaja nejakí ľudia dajú dohromady, asi sú si sympatickí, asi sa jeden druhému páčia takí akí sú v tej chvíli. Asi sa začnú jeden druhého milovať z dôvodu, že sú presne takí, akí sú.
Prejde zopár rôčkov. Žena niekedy zmení svoj vonkajšok. Svoj výzor.
V tom nevidím žiadny problém. Možno svoj vonkajšok zmení aj muž.
Možno nie.
Horšie je, keď niektorý z partnerov zmení svoj vnútrajšok.
Z milého veselého zhovorčivého chápajúceho človeka sa zmení na namosúreného odutého večne kritizujúceho .... VŠETKO.
Kritika nekonštruktívna.
Prejavuje sa tak len v partnerstve doma.
Mimo "doma" je to stále ten istý veselý zhorvorčivý a chápajúci človek.
Potom si žena povie (možno niekedy aj muž, ale určite väčšinou žena), že problém bude v jej vzhľade. V jej vonkajšku.
Vybrakuje konto domácnosti, možno si ho vypýta ako darček k Vianociam alebo k narodkám alebo nebodaj k nejakému 30. výročiu sobáša.
Vráti sa domov ubolená, ale šťastná.
Opäť je zas taká ako voľakedy. Všetko bude dobré, všetko sa vráti do starých dobrých koľají.
Aj láska sa vráti.
Na chvíľu sa vráti.
Nadšenie! Objatia! Sex opäť funguje ako za mladi! Super! Stálo to za to! Je to skveléééé!
Po pár mesiacoch ...
Ten istý problém.
Ten istý komplex.
Kam s ním, do kelu ...?
No táááák, čo tí všetci vedci robia? Za čo ich platíme?
Kedy už konečne vymyslia plastiku nielen tela, ale aj duše ...? Plastiku myslenia, cítenia, správania ...?
Mám to! Bomba! Firma je na svete aj s perfektnou reklamou!
REKLAMA AGENTÚRY s predmetom činnosti "plastika duše":
"Chcete byť znovu ako v časoch, keď sa do vás zamiloval váš partner? Neváhajte a navštívte nás! Neporadíme vám! Lebo v tomto vám nepomôže žiadna plastika! Sami musíte vedieť ako na to! (Za našu radu účtujeme 10 000,- Sk, do troch mesiacov môžte reklamovať a peniaze vám vrátime na základe vráteného aj prázdneho obalu :-))"