reklama

Poradenstvo pre hypermarkety:)

Ako pravidelný (jedenkrát týždenne) nakupujúci v hypermerkate by som rada dala šéfom týchto obchodov na posúdenie, že či by sa nedalo aspoň v niečom vyjsť v ústrety kupujúcim, ktorým sa nechce strácať čas nakupovaním, ale sú si vedomí, že nakúpiť musia?:)V zmysle hesla: "Nakúp a choď!"Ak by šéfovia chceli vyjsť v ústrety tomuto druhu kupujúcich, tak im rada poradím toto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

1. Neponúkajte na predaj mandarinky, pomaranče a mrkvu zabalené v oranžových sieťkach. Citróny v žltých, paradajky v červených, uhorky v zelených. Aj tak všetko skúmam, ako by tam ten obal nebol. Nebolo by lacnejšie všetko baliť do priesvitných obalov?
Alebo predávať lacnejšie nie je váš prvotný záujem?:) 

2. Nepremiestňujte tovary z jedného regálu do druhého. Zákazník má rád osvedčené zvyklosti. Ponechajte v tom istom regáli miesto pre ten istý druh tovaru raz pre vždy. Alebo najmenej po dobu predaja toho istého výrobku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Dohodnite si so svojími producentmi podmienky umiestnenia dôležitých nápisov na danom výrobku. To najdôležitejšie by malo byť umiestnené na najdôležitejšom mieste. A veľkosťou písma tou najdôležitejšou. Ak má producent snahu povedať spotrebiteľovi a vášmu zákazníkovi aj niečo menej dôležité, v pohode mu to umožnite, ale písmom menším ako to najdôležitejšie.

4. Neponúkajte v rôznych formách reklamy niečo, o čom nie ste na stopro presvedčení, že naozaj aj splníte (čakacia doba pri kasách, cena a množstvo sortimentu v reklamnej akcii a pod.)

5. Nesprávajte sa k zákazníkovi ako k niekomu, kto je váš nepriateľ, kvôli ktorému musíte robiť za nízku mzdu veľký počet hodín a že keby nás (zákazníkov) tam nebolo toľko, tak je tých 8 hodín v robote omnoho prijateľnejších.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

6. Povedzte svojím pracovníkom, že keď sa zákazník opýta, kde asi by našiel ovsené vločky alebo jačmenné krúpky, nemali by na neho vyvaliť oči, že to ešte v živote nepočuli a že to asi bude niekde pri strúhanke z rožkov alebo niekde pri ryži a múke.

7. Ponúknite alternatívne obaly okrem igelitiek. Podľa mňa, papier znesie veľa:)

8. Nenúťte zákazníka, aby vám a vaším pracovníkom pri kase povedal, čo je toto za ovocie alebo aké to asi tak pečivo môže byť. Hlavne teda, aby zákazník povedal presný názov pod akým to predávate. Lebo ak náhodou to zákazník nebude vedieť a pracovník pri pokladni sa netrafí do správneho sortimentu, je takmer isté, že to bude zákazníkovi naúčtované ako ten cenovo "najvýhodnejší" druh pečiva. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

9. Umiestnite pri kasách nápisy: "Prosíme vás, ukážte nám ešte pred uložením nákupu, že vo vašej taške nemáte tovar, ktorý ste si chceli kúpiť u nás":). Dosť nevhodné je povedať: "Ukážete tú tašku?". Ja ju radšej ukazujem vždy dopredu, môj muž to nechápe, že čo blbnem a načo ukazujem, keď to nikto nechce:)

10. Nežiadajte od zákazníkov, aby vám umiestnili pri kase za svoj nákup ceduľku:"Obslúžia vás pri inej pokladni" a potom vám vyčítali, že ako ste to tam dali, keď ten pán s tým veľkým nákupom "to" (svoj nákup) tam aj tak vyložil a vy nestihnete posledný autobus alebo obednú prestávku.

Veď predsa preto k vám radi chodíme, lebo ste radi, že tam chodíme:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Či ...?:))) ( rečou odpočúvanou:) ) 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu