Bravó Dopravný podnik Bratislava!!!
Nie nie, žiadna irónia nadpisu, na tomto mieste nejdem p. Záhradníka a spol. kritizovať (i keď, po včerajšom zážitku s dvoma povracanými bezdomovcami v 201-ke by som mohol kľudne na tému „Už vidím šoféra, ako takých vylúči z dopravného prostriedku“). Chcem Dopravný podnik konečne raz aj pochváliť. Keď už sa nezvyšuje komfort nášho cestovania, posun smerom k ľuďom sme zaznamenali aspoň v sekcii služby cestujúcim. Konkrétne mám na mysli sprístupnenie možnosti objednania si cestovného lístku prostredníctvom sms správy. Za smsku v hodnote 24 korún dostanete 70 minútový lístok. Hneď po sprístupnení tejto služby sa našli veční frfloši, ktorí kritizovali cenu či dĺžku lístka. Áno, pre študenta či človeka cestujúceho kratšiu trasu takýto lístok rozhodne výhodný nebude. Ak však bežný smrteľník cestuje z bodu A do bodu B dlhšie ako 40 minút, už sa preňho výhodným stáva = na túto cestu spotrebuje jeden polhodinový a jeden desaťminútový lístok, za ktoré zaplatí 32 korún, ušetrí teda 8 korún (prepočet na Euro prosím realizujte pomocou svojej Eurokalkulačky:). Waw, teraz už nemusíme bezcieľne blúdiť po okolí a hľadať zástavku s „lístkomatom“, nebudeme sa vzápätí rozčuľovať