T-com alebo kocúrkovo?

Moji rodičia majú pevnú linku viac ako 30 rokov. Viac ako 30 rokov za ňu mesiac čo mesiac poctivo platia. Nepamätám si, že by sa s platbou oneskorili alebo nedajbože, nezaplatili. Proste radosť mať takého klienta. Ale asi ako pre koho...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)

Minulý rok som bola dlhšie u našich na Slovensku a keďže s manželom máme predplatený skype účet, chcel mi volať na pevnú linku. Dohodli sme si čas cez esemesky a manžel volal a volal a ja som čakala a čakala a telefón hluchý jak peň. Nič to. Zavolala som na poruchy, tam mi príjemný hlas oznámil, že poruchu čoskoro odtránia a budú ma o tom informovať. Onedlho mi prišla esemeska, že sa tak naozaj stalo a telefón znova zvonil. Myslím si, super.

Lenže potom som našim párkrát volala a hoci to vyzváňalo, že by aj mŕtveho zobudilo, naši to nebrali. Keď som sa nakoniec po pár dňoch dovolala a mamu dobre spucovala, prečo nezdvíha, ona zase spucovala mňa, že celé dni sedia pri telefóne a nikde nič. Proste niekedy telefón išiel a niekedy nie. Takto sa to zopakovalo párkrát do roka. Naposledy v júli, keď som bola zase u našich a manžel presedel pri skype hodiny, kým sa mi dovolal.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začiatkom augusta tohto roku moja mama dostala infarkt. Otec jej nemal ako zavolať záchranku, lebo telefón zase nešiel. Záchranku zavolal nakoniec sused a môjho manžela toto tak vytočilo, že napísal do T-comu mail. Odpoveď mu prišla. Ak nepridá k svojej emailovej sťažnosti do 3 dní aj písomnú, T-com to jednoducho nebude riešiť. Koncom augusta, keď telefón po pár dňoch funkčnosti zase nešiel, som šla do T-comu v Trenčíne osobne. Ak mám nejakú sťažnosť, mám ju riešiť cez Centrum služieb v Košiciach.

Na druhý deň mi ale prišla esemeska, že poruchu odstránili. Super, myslím si. Večer som však stretla susedku, ktorá mi povedala, že môj manžel sa 3krát dovolal k nim. Že si asi pomýlil číslo. Ale manžel má naše číslo uložené a susedovci majú úplne iné číslo ako my, takže pravdepodobnosť, že by sa trikrát pomýlil a trikrát trafil zrovna číslo susedovcov, je proste nulová.

SkryťVypnúť reklamu

A potom mi zaplo, čo sa stalo. T-com síce poruchu odstránil, ale tak, že našu linku presmeroval k susedovcom a ich linku k nám. Zhlboka som sa nadýchla a zavolala na poruchy. Príjemný hlas vypočul celú moju rozpravu o pokazenom telefóne a povedal, že to overí. Overenie trvalo niekoľko sekúnd a výsledkom bola informácia, že podľa nich je všetko v poriadku. Keď som "príjemnému hlasu" už ikstýkrát zopakovala, že to v poriadku nie je, prisľúbil, že k nám pošle technika "hneď ako to bude možné". Po víkende, keď sa manžel a niekoľko ďalších ľudí k našim pokúšalo dovolať, susedovi, ktorý preberal naše telefonáty, praskali nervy. Tak som na poruchy volala znova. Znova príjemný hlas, znova uistenie, že technik príde.

SkryťVypnúť reklamu

Po týždni sa ale na veci nič nezmenilo. Ak volal niekto k našim (na ich telefónne číslo), dovolal sa k susedovi. Ak volal niekto k susedovi, volajúcemu síce telefón zvonil (ako xkrát predtým napríklad mne, keď som volala našim v čase poruchy), ale náš telefón bol hluchý a ani nepípol.

Tak som sa naštvala a napísala pre otca sťažnosť do Košíc, v ktorej som popísala situáciu a žiadala nielen o urýchlené riešenie problému, ale aj vrátenie mesačných paušálov za posledný rok (keďže evidetne poskytujú poruchovú službu) a stornovanie posledného telefónneho účtu (keďže ich chybou naše číslo používa cudzia osoba).

SkryťVypnúť reklamu

Medzitým našim prišiel účet za august na 25 eur. Z Košíc ani po týždni žiadna odpoveď, telefón stále hluchý a naše číslo stále u suseda. Keďže telefónne číslo na oddelenie sťažností v Košiciach nie je na internete (veď sa im ani nečudujem), do T-comu som tentokrát písala mail ja. Odpísali mi, že odpoveď na moju otázku (ako máme náš problém riešiť ďalej) mi pošlú do 30 dní. Tak som im odpísala, že by bolo fajn, keby to stihli skôr, ako pošlú ďalší účet, ktorý vlastne ani nebude náš. Na moje prekvapenie, odpísali mi za pár minút a to, že sťažnosť môjho otca je zaregistrovaná pod tým a tým číslom a Košice sa ňou zaoberajú. Myslím si, super.

Dnes som volala s mamou (mobilom). Prešiel už viac ako mesiac od našej prvej sťažnosti a presne 22 dní, čo technik z T-comu poruchu nášho telefónu "opravil" zamenením liniek. Našim už 22 dní nejde pevná linka a naše číslo v pohode používa cudzia osoba. Odvtedy sme na poruchy volali niekoľkokrát a napísali sťažnosť do Centra služieb do Košíc. Nič. Žiadna zmena a žiadna odozva.

Moji rodičia majú pevnú linku viac ako 30 rokov. Viac ako 30 rokov za ňu mesiac čo mesiac poctivo platia. Nepamätám si, že by sa s platbou oneskorili alebo nedajbože, nezaplatili. Proste radosť mať takého klienta. Ale T-comu je to asi úplne jedno...

Keď mama medzitým zase potrebovala záchranku, volala som ju z mobilu...

elen matúš-trnavská

elen matúš-trnavská

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Trnavská z Trenčína alebo Trenčianska z Trnavy?...ak sa ma na to opýtate na budúcom blogstretku, budete zrejme miliónty v poradí...ale to je už úplne jedno...pretože to priezvisko budem používať už len tu Zoznam autorových rubrík:  Tri písmenká môjho životaTúlavé topánkySúkromnejšie ako súkromnéZápisky z PrahyO niečomNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu