Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Zbojek

Ján Zbojek

Bloger 
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spisovateľ, podnikateľ, vedúci seminárov, prednášateľ, ktorý sa zaoberá výskumom duševných schopností človeka, rozvojom osobnosti a úspechom. Zakladateľ Akadémie FG - Školy úspechu zameranej na nezávislosť ľudí vo financiách a zdraví. Učí novému systémového spôsobu myslenia, ktorý vytvára netradičný pohľad na systém zdravia a bohatstva človeka. Viac info na: www.akademiafg.sk Zoznam autorových rubrík:  Finančná gramotnosťPodnikanieÚspechVzdelanieNezaradené

Podnikanie

Prečo sa u nás neučí podnikanie ?

Ján Zbojek

Prečo sa u nás neučí podnikanie ?

Od nežnej revolúcie ubehlo už 23 rokov. Áno, už 23 rokov žijeme v kapitalizme. Kapitalizmus je postavený na slobodnom podnikaní a súkromnom vlastníctve. Naše školstvo však akoby zaspalo dobu. Naďalej pripravuje zamestnancov pre veľkých zamestnávateľov ako v socializme. Po skončení vysokej školy vyše 60 % študentov ide na úrad práce, lebo si nevedia zohnať prácu. Keď si po čase zoženú prácu, tak je to väčšinou mimo vyštudovaný odbor. Mnohí odchádzajú za nízko kvalifikovanou prácou do zahraničia. Keď stretnete čerstvého absolventa, tak na otázku „Čo robíš?“ väčšinou odpovie: „Hľadám si nejakú prácu.“ Prečo si hľadajú hocijakú prácu? Že by už rezignovali? Načo potom 5 rokov študovali? Ich štúdium platil štát. Štátne školstvo je vo svojej podstate veľkovýrobňa nesamostatných  a závislých zamestnancov podľa objednávok nadnárodných spoločností. Je to obrovské mrhanie našich spoločných finančných prostriedkov pre uspokojenie súkromných záujmov úzkych kruhov.

  • 25. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 983x
  • 38
Záručný a pozáručný servis

Ján Zbojek

Záručný a pozáručný servis

Každá seriózna a úspešná firma poskytuje na svoje produkty alebo služby záručný a pozáručný servis. Záručný servis znamená, že ak nie ste spokojní s konkrétnym výrobkom alebo službou, vymenia vám ho alebo vrátia peniaze. Kvalitná firma robí len kvalitné produkty. Stojí si za nimi a je na ne hrdá. Nie každý podnikateľ sa riadi touto zásadou, a tak sa na trhu nachádza množstvo lacných a nekvalitných výrobkov. Na kvalitu výrobkov dohliada štát, ktorý chráni zákazníkov zákonom na ochranu spotrebiteľa. Sú to zákonom stanovené normy kvality pre konkrétne produkty, záručné doby, reklamačný poriadok a pozáručný servis. Na niektoré najkvalitnejšie výrobky dávajú firmy doživotnú záruku. Záručná doba a kvalitný servis sú rozhodujúce faktory pri nákupe hlavne luxusného tovaru, výrobkov spotrebného charakteru ako sú autá, televízory, domáca čierna a biela technika.

  • 5. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 317x
  • 6
SkryťZatvoriť reklamu