Budeme parádnymi hviezdami, ktoré si zatrsajú?

Televíznych súťaží ľahšieho žánru pribúda ako muchotrávok po daždi. Niektoré majú slovenské názvy a niektorým nerozumie ani divé prasa. Čo tak nenaháňať vodu na mlyn nenažraným producentom a urobiť si z nich dobrý deň?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Viem na stodesať percent, že akákoľvek reklama je pre nich hotovým požehnaním. Ideálne je, keď sa o tom hovorí doma, v práci, na stránkach médií, na všetkých vlnách a signáloch. Je jedno, či je reklama negatívna alebo pozitívna, len nech sa o tom ho-vo-rí a pí-še. Je mi jasné, že aj teraz im robím reklamu. Lenže to má malé lenže. Nespomenula som názov ani jednej súťaže. Ha! A to je tá finta. Odteraz sa budem vyjadrovať všeobecne. Každému bude jasné, o čo ide. Bude to aspoň aká-taká maličká vzbura. Ja odmietam čo i len spomenúť názov tej súťaže, v ktorej sa bude trsať, alebo súťaže o parádnych hviezdach (Teraz som tuším urobila reklamu určitej finančnej spoločnosti).Hovorila som s ľuďmi, ktorí prešli sitom súťaže o fajných hviezdach. Tvrdili, že podpísali zmluvy. V nich sa zaviazali, že počas výberových kôl nebudú v iných médiách. Pod hrozbou vysokej pokuty. Videli to ako handicap, že dodržali zmluvu a odmietali rozhovory, kým ostatní zmluvy nedodržali a postúpili. Takže ľudia teraz tlieskajú tým druhým (ktorí často nemajú morálne zábrany) a nechajú sa ťahať za nos. Veď je to „len“ neškodná zábava. Tá teraz funguje aj pri versaceovcoch. Je to postavené na hlavu. Tých, ktorí urobia veľké haló a vymyslia si totálne hlúposti, budú ľudia sledovať s najväčším záujmom. Budú finančne úspešní pre show. Kdeže pokuty! Nie je to o ľudských kvalitách, ale o peniazoch. A my im to pomaly papkáme. Čakám, akú papkanicu nám ponúknu, keď budeme mať tejto plné bruchá.

Jolana Čuláková

Jolana Čuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  178
  •  | 
  • Páči sa:  346x

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu