Na tomto princípe je zrejme založená aj relácia – Farmár hľadá ženu. Zaneprázdnení muži – farmári, hľadajú svoju budúcu partnerku, ktorá by im spríjemnila čas, trávený na ich farme a dala prostrediu punc dokonalosti . Po zhliadnutí tejto relácie som však zostala v rozpakoch. Niektoré „dámy“ totiž zvolili hneď na úvod prazvláštnu taktiku a síce znesvätiť všetko, čo je sväté a spraviť zo seba neovládateľné monštrá bez kúska ženskosti a sebadisciplíny. Na mieste oných mužov by som si asi veľmi dobre rozmyslela, či týmto „dámam“, dám vôbec šancu pokračovať v súťaži. Ony totiž zvolili taktiku zaujať postojom – aj negatívna reklama je reklama. A žena má byť odrazom svojho muža a muž odrazom svojej ženy. Žeby doba už natoľko pokročila, že muži budú vychovávať ženy k tomu, o čo by oni sami stáli a o čo by chceli bojovať ?
Som stará škola ...
Som ročník 1970. Vychovávaná konzervatívne. Odchovaná knihami o Angelike – markíze anjelov, štyroch mušketieroch, Zorovi a podobne. Som teda za model správania, kde muž je ten gavalier, ktorý bojuje o ženské srdce. Žena pritom používa svoje ženské zbrane ako ženský pôvab, inteligenciu, eleganciu, šarm, vtip a šikovnosť. Nesnaží sa rovnať mužovi v jeho danostiach. A už vonkoncom nie v jeho pití alkoholu, nadávkach, či fajčení. Nežijem, ale v minulosti a som ochotná akceptovať fakt, že doba sa mení a menia sa aj priority. Ženy preberajú úlohu zvodkýň a bojovníc o mužské srdce. Snáď je to dané aj tým, že nás je údajne na svete viac ako mužov. Navyše žijeme v dobe, keď sú muži natoľko zamestnaní , že na lovenie nežnejšieho pohlavia jednoducho nemajú čas.