Nakupovala som v isté sobotňajšie ráno na tržnici. Chcela som platiť tisíckou, ale nemali mi vydať. Rozmeniť tisícku bez toho, aby som niečo kupovala bolo priam nemožné, tak som sa rozhodla, že dobijem dcére kredit na mobile. Zašla som do novinového stánku, nadiktovala číslo, vzala si potvrdenie a spokojná som sa vrátila na tržnicu. Po príchode domov som šla za dcérou, nech si skontroľuje, či jej nabehlo tristo korún. Žiadna sms, kredit nedobitý. Kontrolujem lístok a zistím, že som síce nadiktovala dcérine číslo, ale s inou predvoľbou. Vrátila som sa teda do stánku, či sa to nedá stornovať. Predavačka povedala, že dá, ale len do dvoch minút. Zavolala som teda mobilného operátora. Povedala som, čo je vo veci a asistentka preverila operáciu. Bohužiaľ zistila, že som dobila existujúcu easy kartu a nezostáva mi nič iné, len zavolať na pomýlené číslo a pokúsiť sa vymôcť si svoje peniaze. Vduchu som sa rozlúčila s danou sumou a snažila sa zmieriť s tým, že som komusi darovala tristo korún. Snažila, ale nezmierila. Vytočila som dané číslo a ozval sa mi príjemný ženský hlas. Vysvetlila som, čo je vo veci a dáma na druhom konci mi sľúbila, že sa porozpráva so svojou mamou. Čakali sme dva dni , ale napokon sme sa dočkali. Na dcérine číslo nabehla stratená suma. Týmto chcem poďakovať slečne Wolfovej, či Bolfovej /telefón skresľuje/ za poctivé vrátenie "požičanej" sumy. Som strašne rada, že stále medzi nami žijú takýto ľudia.A pre operátora jeden návrh, či by sa nemohol tento systém vylepšiť povedzme potvrdením majiteľa mobilu, ktorého meno by mohlo spätne odoslať pri dobíjaní kreditu, aby kupujúci mal možnosť ihneď preveriť, či dobil správne číslo. Inak budeme musieť zostať pri starom spôsobe dobíjania kupónmi.
Za chyby sa platí ...
Je Vám známe toto úslovie ? Tiež mi nie je neznáme, len som donedávna netušila, že občas platí doslovne.