Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Juhás

Ján Juhás

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem písať o problémoch východného Slovenska, o jeho trápeniach i nádejách. Milujem ho, preto budem kritický. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáHudbaVeda a technikaVoľbySpoločnosťMarketingVzdelanie

Marketing

Marketing a násilie: Z kriminálnika milionár

Ján Juhás

Marketing a násilie: Z kriminálnika milionár

V americkom profesionálnom boxe nie je nič zvláštne, ak z kriminálnika sa stane  majster sveta. Posledným takýmto veľkým prípadom bol Muke Tyson, ktorého ako chlapca v  polepšovni objavil slávny učiteľ boxu a jeho prvý tréner Cuso DAmato. On chcel zo šikovného chlapca, ktorý bol v polepšovni za krádeže vychovať majstra sveta a čestného človeka. Bol to jeho základný cieľ, peniaze boli až na druhom mieste. Podarilo sa mu urobiť z M.. Tysona majstra sveta, ale problémy so zákonom ho sprevádzajú celý život..

  • 11. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Brutálne techniky marketingu

Ján Juhás

Brutálne techniky marketingu

Marketing je jedným z motorov hospodárskeho rastu a bez marketingu si ťažko predstaviť modernú  spoločnosť s rozvinutou trhovou ekonomikou. Na druhej strane marketing a marketingová komunikácia prináša svoju daň. Cieľom marketingu je zvýšiť zisk. Je to legitímny cieľ marketingu,. Z tohto vyplývajú aj stratégie, ktoré sú v marketingu využívané. Základnou stratégiou marketingu je zmena ľudských potrieb.

  • 8. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 124x
  • 23
Starnutie - pre marketing ako stvorené

Ján Juhás

Starnutie - pre marketing ako stvorené

Novodobá televízna ikona Nora Mojsevová je známa aj svojimi prostými výrokmi. Jeden z takýchto to výrokov predniesla na adresu neustálych plastických operácií svojej konkurentky Z. Studenkovej v koncentrovanej podobe znel: „ Radšej byť škaredá, ako plastiková“

  • 16. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
SkryťZatvoriť reklamu