
Keď vidím podobné ťahy u editorov SME, spomeniem si na časy, keď som tiež občas vo svojich mediálnych článkoch "prikrášlil" titulok, aby bol atraktívnejší. A veru, správa o tom, že Sky Europe zruší linky je druhou najčítanejšou na SME.sk za posledných 24 hodín. Negatívny a tendenčný titulok sa predáva najlepšie. Nechcel by som byť v koži manažérov Sky Europe. Pri čítaní takýchto titulkov sa nečudujem, že s redakciou SME komunikujú asi tak "ochotne" ako premiér Fico.
AKTUALIZÁCIA: Pár dní po publikovaní tohto blogu editori SME titulok svojho pôvodného článku predsa len upravili. Už v titulku nepíšu o tom, že SkyEurope zruší linky ale zdôrazňujú, že SkyEurope bude lietať na svojich strojoch. Zmenili kvôli tomu dokonca aj podobu permanentného linku článku, na pôvodnom permalinku je presmerovanie na nový titulok.