Som vraj stelesnenie surrealizmu, ktoré aspoň raz ročne spôsobuje pád paradigmy, svojou grandióznosťou pripomína Marlene Dietrich a emóciu vdýchne ešte aj do teplej a studenej koly,... Táto poučka vznikala roky a ešte nie je ukončená, keďže sa o sebe stále dozviem niečo nové... Zoznam autorových rubrík: Súkromné, Nezaradené
Zoznam článkov blogera
Jana Krajkovičová
Niektoré ženy sú všetky sliepky (viera)
Medzi láskou a nenávisťou existuje veľmi tenká a ľahko stierateľná hranica, na ktorej skôr, či neskôr všetci zhoríme. Podstatné je, ako veľmi v lásku, či nenávisť veríme.
Jana Krajkovičová
Niektoré ženy sú všetky sliepky (revival)
Niekedy ma vôbec neprekvapuje, že si to o nás muži myslia. Niekedy si to dokonca myslím aj ja, najčastejšie za volantom. Od čias, kedy sme „sliepky" čítavali na vysokoškolskom portáli sme vyrástli. Odstup času, pár kíl a skúseností navyše však môžu našim „sliepkam" dať nový, spoločenský rozmer v kontexte mužského a ženského princípu, pravej a ľavej mozgovej hemisféry...aspoň si to myslím.
Jana Krajkovičová
neka
Dlho ma zaujímalo čo táto skratka znamená. Moment, ktorý mi to objasnil, ma rozosmial. Každý z nás predsa na niečom fičí. Čokoláda, káva, cigarety,...rock, pop, hip hop,...fetiše najrôznejšieho druhu,...činnosti, ktorých sa nikdy nevzdáme. Existujú všelijaké druhy závislostí - viac, či menej príjemných. Tie spomenuté ma na rozdiel od tých z kategórie NEKA, až tak neznepokojujú. Ako volič sa totiž v prostredí NEKA cítim neisto.
Jana Krajkovičová
Aj ja chcem vlastný kódex (!!!)
Chcem svoj kódex. Jeho prvým bodom bude, že hovorca, alebo iná osoba touto funkciou poverená, alebo ktokoľvek, kto poskytuje vyjadrenie médiám, má právo neodpovedať na hlúpe otázky - a to bez udania dôvodu. Druhým, že má tiež právo požadovať autorizáciu takto vzniknutej komunikácie....(!!!) Jeho ďalšie body si dohodneme v rámci svojej profesnej komory a budeme sa vzájomne poklepkávať po pleci ako dobre sme si to vymysleli, aký skvelý kódex po dvadsiatich rokoch konečne máme...
Jana Krajkovičová
Vulgarizmus ako výrazový prostriedok, ktorému rozumie každý
Štúdia na konkrétnom príklade košickej kauzy „PzH", ktorá v súčasnosti rezonuje médiami, skúma ako funguje vzťah komunikačnej normy jazyka a jej marketingového využitia v prostredí reklamy, resp. médií ako celku. V tomto prípade rezonuje aj sociokultúrne prostredie, v ktorom sa text „číta".