Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Magicová

Martina Magicová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

blondínka o ktorej ešte nikto nevytvoril vtip. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKultúraSúkromnéMédiá

Médiá

Rande s prezidentom alebo hlava, ktorá občas prehovorí

Martina Magicová

Rande s prezidentom alebo hlava, ktorá občas prehovorí

Slovenský rozhlas raz do mesiaca venuje priestor rozhovoru s našou hlavou štátu. Redaktorka Centra spravodajstva Alena Lacyková diskutuje s prezidentom Ivanom Gašparovičom o aktuálnych otázkach, ktoré hýbu svetom domácej a zahraničnej politiky.

  • 1. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Jahody vo fľaši, mystický odkaz

Martina Magicová

Jahody vo fľaši, mystický odkaz

Voňavá lúka, stohy sena, krajina nekrajina na druhej strane útek od vlastného života, ľudí, ktorí ho tvoria, seba samého. Chcieť zabudnúť, nepočuť, nevidieť. Zatvoriť oči a bezhlavo sa spustiť na starom bicykli, nohy von z pedálov a pád, v pamäti len jahodová láska.

  • 1. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nedeľný olovrant sevírovaný s rozumom, nehou a šľahačkou

Martina Magicová

Nedeľný olovrant sevírovaný s rozumom, nehou a šľahačkou

Relácie typu „počuvame literatúru“ je svojim samotným formátom ojedinelý úkaz. Samozrejme, poslucháči Slovenského rozhlasu si zvykli na „čitačky“ literárnych textov, ich zdramatizované prevedenie v podaní hercov, relácia Literárna revue, je iná, komplexnejšia, okrem iného aj obohatená o charizmu moderátora Dada Nagyho

  • 1. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Reklama - umenie predávať

Martina Magicová

Reklama - umenie predávať

Zdá sa, že úroveň kreativity a nápadov stúpa. Zaujať môže akákoľvek reklama. Dôležité je, aby aj predávala. “Reklama je v prvom rade umenie vedieť predávať produkt,” tvrdí Peter Kačenka z reklamnej agentúty Wiktor Leo Burnett.

  • 16. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako sa rodil mediálny výskum

Martina Magicová

Ako sa rodil mediálny výskum

Akademický záujem o médiá sa prejavil hlavne na amerických univerzitách a to začiatkom 20. storočia. Amerika vždy stála na čele akéhokoľvek druhu rozvoja, a rovnako to platí aj v oblasti médií, ako bol film či rozhlas a práve v Amerike sa vďaka živelnému vývoju a súkromným investíciám z médií stalo to, čo si pod nimi predstavíme dnes.

  • 16. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Kuko, nezomieraj!

Martina Magicová

Kuko, nezomieraj!

Výskyt násilia v televíznych programoch je presvedčivo doložený. Howard Gardner spolu so svojimi spolupracovníkmi analyzoval vzorky všetkých hlavných amerických kanálov od roku 1967 až do roku 1980 a výsledok ich výskumu bol viac než zaujímavý.

  • 16. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
SkryťZatvoriť reklamu