12 chýb, ktorých sa vyvarovať pri PPC kampani

1. Nemáte vhodnú pristávaciu stránku (landing page). 3. Nemeriate to, čo by ste mali merať. Netestujete vašu pozíciu. 9. Nevyužívate cielenie podľa období dňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

"Many advertisers want the top spot on the PPC engines. While in a lot of cases, the head men/women upstairs insist on this, this can usually have a negative effect. It is important to test the ROI (remember, total profit-total cost) for each position. In a LOT of cases there is more money to be made from being in positions 2-6 as a result of the lower cost of attaining those visitors/leads/customers."

O chybách sa rozpísal Dave Davis z PPC firmy RedFly Marketing. Akých chýb by sa mali ľudia vyvarovať podľa vás?

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

INEKO

INEKO

117 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

145 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
INESS

INESS

108 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu